تصاویر گلکسی تب Advanced2 و Advanced2 XL لو رفت؛ باید منتظر رونمایی از آنها در نمایشگاه IFA باشیم

Samsung-1 تصاویر گلکسی تب Advanced2 و Advanced2 XL لو رفت؛ باید منتظر رونمایی از آنها در نمایشگاه IFA باشیم

به‌لطف خبرهای درز کرده به نظر می‌رسد که سامسونگ خود را برای رونمایی از چهار تبلت جدید در سال جاری آماده می‌کند. مدل پایین‌رده و ارزان‌قیمت این چهار تبلت، مدل ارتقا یافته گلکسی تب A 8.0 است و مدل بالارده گلکسی تب S4 بدون حاشیه است. دوتای دیگر نیز گلکسی تب Advanced2 و Advanced2 XL خواهند بود که آخرین تصاویر لو رفته مربوط به این دو تبلت است.

galaxy-tab2 تصاویر گلکسی تب Advanced2 و Advanced2 XL لو رفت؛ باید منتظر رونمایی از آنها در نمایشگاه IFA باشیم

اگر از Advanced2 شروع کنیم، این تبلت در واقع نسخه به‌روزشده مدل ۲۰۱۶ گلکسی تب A 10.1 است. این بدین معناست که بازهم شاهد پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ و رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در آن خواهیم بود. در دیزاین خارجی دستگاه تغییراتی جزئی رخ داده که مهم‌ترین آن حذف دکمه فیزیکی هوم و قرار گرفتن آن در زیر صفحه‌نمایش است. با این وجود، حاشیه‌های تبلت کاهش پیدا نکرده است و بنابراین همچنان باید آن را جز میان‌رده‌ها به حساب آورد.

galaxy-tab2-2 تصاویر گلکسی تب Advanced2 و Advanced2 XL لو رفت؛ باید منتظر رونمایی از آنها در نمایشگاه IFA باشیم

در مورد XL، به نظر می‌رسد که این مدل چیزی بیش از یک ارتقا صرف باشد. برای مثال سامسونگ در طراحی آن حاشیه‌ها را کمی کاهش داده و توانسته از یک پنل نسبتا بزرگ ۱۰.۵ اینچی برای صفحه‌نمایش آن استفاده کند. در ضمن، دکمه فیزیکی هوم نیز حذف شده است. اما در رابطه با مشخصات داخلی تبلت تا این لحظه جزییاتی در دسترس نیست جز اینکه دستگاه از اندروید ۸.۱ اوریو بهره خواهد برد.

هنوز زمان دقیقی برای معرفی سری جدید تبلت‌های سامسونگ تعیین نشده است، هرچند که با وجود شایعاتی مبنی بر احتمال رونمایی گلکسی تب S4 در رویداد IFA، به نظر می‌رسد که این دو محصول جدید نیز به‌طور رسمی در این نمایشگاه معرفی بشوند. از طرفی شنیده می‌شود که سامسونگ ممکن است نام این دستگاه‌ها را به گلکسی تب A2  و A2 XL تغییر دهد.

نوشته تصاویر گلکسی تب Advanced2 و Advanced2 XL لو رفت؛ باید منتظر رونمایی از آنها در نمایشگاه IFA باشیم اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.