تصاویر گوشی سامسونگ گلکسی A9 منتشر شد

 

Galaxy A9

حدود یک هفته‌پیش، مشخصات‌فنی گوشی معرفی‌نشده سامسونگ گلکسی A9 پس از انتشار نتایج بنچمارک یک گوشی با شماره‌مدل SM-A9000 در بنچمارک AnTuTu، فاش شد. به‌تازگی نیز، تصاویری از گلکسی A9 منتشر شده است که این دستگاه را با یک دوربین چرخان نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

ایده استفاده از دوربین چرخان در یک گوشی‌هوشمند، پیش‌تر توسط برند نام‌آشنای OPPO در گوشی N1 به‌کار گرفته شده بود. هم‌چنین، طراحی بخش جلویی دستگاه نیز با طراحی محصولات کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی، مشابهت‌های بسیاری دارد. جالب است که بلندگوهای جلوی گوشی در قسمت “چانه” (همان پایین) گلکسی A9 جای گرفته‌اند.

شایعه شده است که گلکسی A9 با یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل ارایه می‌شود. به‌علاوه، انتظار می‌رود چیپ‌ست هشت‌هسته‌ای کوالکام اسنپ‌‎دراگون 620 با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز برای هرهسته و تراشه‌گرافیکی آدرنو 510 وظیفه تامین قدرت این گوشی را برعهده داشته باشد. 3 گیگابایت رم به‌همراه 32 گیگابایت حافظه‌داخلی، بخش دیگری از مشخصات سخت‌افزاری  گلکسی A9 سامسونگ را تشکیل می‌دهند. لازم به‌ذکر است که این مدل با نسخه 5.1 سیستم‌عامل اندروید آب‌نبات چوبی عرضه خواهد شد.

از آن‌جایی‌که گلکسی A9 هنوز رسما معرفی نشده است، بنابراین نمی‌توان از صحت تصاویر منتشرشده اطمینان داشت. می‌توانید در ادامه، تصاویر منتسب به‌ گلکسی A9 سامسونگ را مشاهده نمایید:

Galaxy A9-2 Galaxy A9-1

نوشته تصاویر گوشی سامسونگ گلکسی A9 منتشر شد اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.