تصویر سامسونگ گلکسی A11 با نمایشگر حفره‌دار و دوربین پشتی سه‌گانه منتشر شد

اوایل ماه جاری تصویری از پنل پشتی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A11 منتشر شد که از به‌کارگیری پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی در گوشه فوقانی سمت چپ گوشی حکایت داشت. امروز نیز یک تصویر مطبوعاتی ظاهرا رسمی از این هندست منتشر شده است. این تصویر نشا‌ن‌دهنده طراحی ظاهری گلکسی A11 با واضح‌ترین شکل ممکن است؛ همچنین جزئیات بیش‌تری را پیرامون این هندست در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تصویر فوق نشان می‌دهد که گلکسی A11 از نمایشگری مجهز به یک حفره در بخش فوقانی سمت چپ بهره خواهد برد. اکنون می‌دانیم که این محصول مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی است. اما این‌بار شاهد به‌کارگیری حسگر اثرانگشت بیضی‌شکل روی پنل پشتی گوشی هستیم. همچنین دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در سمت راست بدنه گوشی قرار دارند. جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در قسمت فوقانی دستگاه مستقر شده است.

بر اساس شایعات پیشین اکنون می‌دانیم که گلکسی A11 با 128 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار خواهد شد. همچنین نمایشگر 6.4 اینچی LCD، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی سایر مشخصات این اسمارت‌فون را تشکیل می‌دهند. گلکسی A11 طی ماه گذشته تائیدیه FCC را دریافت کرد و بر این اساس هندست مذکور مجهز به یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

زمان رونمایی رسمی از اسمارت‌فون گلکسی A11 سامسونگ هنوز اعلام نشده است؛ اما بر اساس شایعات مطرح شده این هندست با شماره مدل SM-A115 و برچسب قیمتی حدودا 10 هزار روپیه (140 دلار/125 یورو) در بازار هندوستان عرضه خواهد شد. همچنین گلکسی A11 در بازار ایالات‌متحده نیز ارایه می‌شود.

نوشته تصویر سامسونگ گلکسی A11 با نمایشگر حفره‌دار و دوربین پشتی سه‌گانه منتشر شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.