تصویر فاش شده از گوشی جدید و سطح بالای اچ تی سی وان X9

تصویر فاش شده از گوشی جدید و سطح بالای اچ تی سی وان X9

بعد از عرضه ی وان A9، اچ تی سی ظاهراً قصد دارد گوشی هوشمند دیگری از خانواده ی وان را معرفی کند که احتمالاً X9 نام آن خواهد بود. این نام در یک عکس تبلیغاتی به بیرون درز کرده، دیده شده است، همان طور که می بینید این عکس شامل یک نمونه ی سفید از دستگاه می باشد که شهری مدرن در آن به تصویر کشیده شده است. این بار هم مثل همیشه اطلاعات کم و مبهمی در این عکس دیده می شود. بر خلاف A9 گوشی X9 به نظر می رسد که دارای اسپیکر های BoomSound خواهد بود و به طور کلی می تواند به عنوان یک گوشی سطح بالا شناخته شود.

شایعه هایی که از جانب چینی ها منتشر شده است حکایت از این دارد که حداقل سایز صفحه نمایش گوشی ۵ اینچ خواهد بود (شاید بزرگتر) و دارای رزولوشن ۲۵۶۰*۱۴۴۰ کواد اچ دی می باشد. تراشه ی مورد استفاده در این گوشی احتمالاً یا اسنپدراگون ۸۲۰ و یا مدیاتک ایکس ۲۰ که دارای پردازنده ی ۱۰ هسته ای می باشد، خواهد بود. دیگر ویژگی های گوشی شامل ۴ گیگابایت رم، دوربین عقب ۲۳ مگاپیکسل، ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی با قابلیت ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت و باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپر اشاره کرد.

در حال حاضر نمی توان با اطمینان گفت که عکس منتشر شده صحت دارد یا خیر، اما می توان امیدوار بود که به زودی اخبار بیشتر و موثق تری راجع به گوشی منتشر شود.

۳ سال پیش اچ تی سی گوشی با نام اچ تی سی وان X را منتشر کرد که بدون شک یکی از بهترین گوشی هایی بود که تا حالا شرکت عرضه کرده است. آیا این X9 را می توان به عنوان جایگزین این گوشی تلقی کرد؟ با اندکی صبر جواب این سوال را خواهیم فهمید.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته تصویر فاش شده از گوشی جدید و سطح بالای اچ تی سی وان X9 اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.