تصویر لورفته از بدنه ال جی وی ۳۰، ماژول شارژ بی سیم را نشان می دهد

تصویر لورفته از بدنه ال جی وی 30، ماژول شارژ بی سیم را نشان می دهد

تصویر لورفته از بدنه در حال ساخت ال جی وی ۳۰ که یکی از محتمل ترین پرچمداران سال ۲۰۱۷ است، منتشر شده و معلوم شد که این گوشی نیز مجهز به تکنولوژی شارژ بی سیم خواهد بود.

اگر شما به این تصویر نگاه کنید، بدنه و فریم در حال ساخت این گوشی را به همراه ماژول شارژ بی سیم آن، مشاهده خواهید کرد.

گوشی ال جی وی ۲۰، مدل سال گذشته سری وی ال جی، از تکنولوژی شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کرد. همچنین تنها برخی از مدل های ال جی جی ۶ از این تکنولوژی پشتیبانی می کردند؛ به عنوان مثال نسخه آمریکایی این گوشی با شارژ بی سیم همراه شده بود، در حالی که نسخه های عرضه شده برای برخی از مناطق آسیا به جای پشتیبانی از شارژ بی سیم، از مبدل صوتی باکیفت دیجیتال به آنالوگ (DAC) بهره مند شدند.

اگر شما به این تصویر نگاه کنید، بدنه و فریم در حال ساخت این گوشی را به همراه ماژول شارژ بی سیم آن، مشاهده خواهید کرد.

ال جی در گوشی رده بالای ال جی جی ۶ پلاس خود از هر دو ماژول شارژ بی سیم و مبدل DAC استفاده کرده بود و حال انتظار داریم که شاهد چنین اتفاقی در گوشی ال جی وی ۳۰ نیز باشیم.

ال جی جی ۶ و ال جی جی ۶ پلاس از فلز و شیشه ساخته شده اند و این در حالی است که ال جی وی ۲۰ با بدنه ای از جنس فلز روانه بازار شد و همین امر باعث می شد تا نتواند از تکنولوژی شارژ بدون سیم بهره مند شود.

اکنون انتظار داریم ساخت ال جی وی ۳۰ نیز همانند ال جی جی ۶ از بدنه ای ترکیبی بهره مند شود؛ بدین صورت که یک پنل شیشه ای در پشت گوشی استفاده شده و بنابراین باعث می شود تا ال جی به راحتی بتواند از ماژول شارژ بی سیم در پرچمدار خود استفاده نماید.

گفتنی است آخرین شایعات منتشر شده درباره گوشی ال جی وی ۳۰ بیان می کند که این گوشی صفحه نمایش دوم خود که بزرگترین عامل تفاوت این پرچمدار نسبت به پرچمداران دیگر این کمپانی است را حذف خواهد کرد.

براساس این شایعه انتظار می رود که پنل ثانویه این گوشی با یک صفحه نمایش آمولد جایگزین شده و در نهایت احتمالا باز هم شاهد ویژگی صفحه نمایش “همیشه روشن” در این پرچمدار خواهیم بود.

البته لازم به ذکر است که این خبر در حال حاضر تنها یک شایعه بوده و نمی توان روی صحت آن حساب کرد؛ چرا که هنوز اکثر تحلیل گران ادعا می کنند که این گوشی با دو صفحه نمایش عرضه خواهد شد. بنابراین همچنان باید منتظر رونمایی از این گوشی توسط این کمپانی کره ای باشیم و حقیقت داستان را به چشم ببینیم.

مشخصات ال جی وی ۳۰

در انتها قصد داریم نگاهی جزئی به مشخصات ال جی وی ۳۰ و تاریخ احتمالی رونمایی از آن بپردازیم.

انتظار می رود جدیدترین پرچمدار ال جی در اواخر فصل سوم سال جاری میلادی، احتمالا در ماه سپتامبر رونمایی شود.

از جمله مشخصات گوشی ال جی وی ۳۰ می توان به یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی کواد اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ اشاره کرد. انتظار می رود این گوشی از ۶ گیگابایت رم بهره برده و همچنین از یک باتری غیرقابل تعویض و با ظرفیت بیشتر از ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت بهره مند شود.

این پرچمدار از تراسه ۶۴ بیتی کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ با ۸ هسته پردازشی قدرت می گیرد و پردازش کارهای گرافیکی آن نیز بر عهده پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۴۰ خواهد بود.

همچنین این گوشی از اندروید ۷.۱ نوقا بهره مند شده که در بالای آن نیز رابط کاربری ال جی حکمرانی می کند.

منبع: androdiheadlines

مطلب تصویر لورفته از بدنه ال جی وی ۳۰، ماژول شارژ بی سیم را نشان می دهد برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.