تصویر پنل جلویی هواوی میت ۲۰ لو رفت!

huawei-p20-pro-review-first-look تصویر پنل جلویی هواوی میت ۲۰ لو رفت!

همانطور که می‌دانید به زمان رونمایی سری میت هواوی نزدیک می‌شویم و شایعات درباره این دستگاه‌ در حال زیاد شدن است. همانطور که می‌دانید برخی مشخصات مدل معمولی میت ۲۰ لو رفته، اما تاکنون تصویری از آن به‌مانند هواوی میت ۲۰ لایت به بیرون درز نکرده است.

اما در روزهای اخیر تصاویر زنده‌ای از پنل جلویی این دستگاه منتشر شده که برخی از ویژگی‌های جالب توجه آن را نشان می‌دهد. اگر با دقت به عکس‌ها نگاه کنید، متوجه می‌شوید که نمایشگر آن در کناره‌ها انحنادار بوده و داری حاشیه‌های نازک و یک بریدگی در بالا است. بریدگی مذکور علاوه بر دوربین سلفی، سنسورهای معمول و ایرپیس، شامل یک حسگر سه‌بعدی پیشرفته برای تشخیص چهره نیز هست.

HUAWEI-MATE-20 تصویر پنل جلویی هواوی میت ۲۰ لو رفت!

اما به‌نظر می‌رسد که این هندست با توجه به اینکه قابلیت‌هایی مانند تکنولوژی تشخیص چهره سه‌بعدی، سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر و صفحه‌نمایش انحنادار، همگی از ویژگی‌های یک دستگاه بالارده به حساب می‌آیند، احتمالا مدل میت ۲۰ پرو باشد.

اما کسی چه می‌داند، شاید هواوی می‌خواهد ما را سورپرایز کند. با این‌حال، مثل همه مدل‌های قبلی، لاین‌آپ میت هواوی قرار است در ماه اکتبر معرفی شود. پس باید تا آن زمان منتظر ماند و دید.

نوشته تصویر پنل جلویی هواوی میت ۲۰ لو رفت! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.