تعرفه رومینگ در ۳۰ کشور مهم جهان کاهش یافت

تعرفه رومینگ در ۳۰ کشور مهم جهان کاهش یافت

 

به مناسبت بیست و دومین سالروز آغاز به کار همراه اول، تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکین همراه اول در ۳۰ کشور کاهش یافت.

از روز سه شنبه ۱۹ مرداد ماه، تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه اولی‌ها در ۳۰ کشور مهم جهان کاهش یافت.

بر اساس این گزارش، قراردادهای تخفیفی رومینگ همراه اول که پیش از این با ۱۰ کشور منعقد بود، به ۳۰ کشور افزایش یافت. در این طرح که در ادامه طرح‌های تخفیفی رومینگ بین الملل همراه اول ارایه شده، مکالمات دریافتی، مکالمات داخلی و مکالمه با ایران و همچنین پیامک‌های ارسالی شامل تخفیف شده است. نرخ تعرفه‌های تخفیفی تا ۱۱ دی ماه (پایان سال جاری میلادی) معتبر است.

در این طرح، همراه اول با انعقاد قراردادهایی، به مشترکین خود در ۳۰ کشور از جمله فرانسه، سوئیس، هلند، اتریش، مجارستان، چک، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، عراق، کویت، یونان، مجارستان، عربستان، امارات، عمان، ترکیه، افغانستان، آذربایجان، قزاقستان، سوئد، کانادا و…تخفیفات ویژه رومینگ بین الملل ارائه می‌دهد.

همچنین تعداد کشورهای طرف قرارداد رومینگ اعتباری به ۳۱ کشور و تعداد کشورهای طرف قرارداد دیتای رومینگ به ۲۹ کشور افزایش یافت.

گفتنی است، رومینگ بین الملل اپراتور اول از طریق ۲۷۰ اپراتور در ۱۱۲ کشور قابل استفاده است.

همراه اولی‌ها می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تعرفهای رومینگ بین الملل، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه و یا نام کشور مورد نظر را به شماره ۸۰۷۰ پیامک کنند.

نوشته تعرفه رومینگ در ۳۰ کشور مهم جهان کاهش یافت اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.