تفاهم توسکا با معاونت علمی برای توسعه استارتاپ‌ها

به دنبال انعقاد تفاهم‎نامه‎ای میان ستاد توسعه فناوری‎های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری و مرکز نوآوری و شتابدهی رسانه‌ای توسکا، کسب و کارهای نوپای دیجیتال توسعه می‌یابد.
 
مرکز نوآوری و شتابدهی رسانه‎ای توسکا در راستای توسعه کسب وکارهای دیجیتال و انجام نقش حمایتی از استارتاپ‎های دیجیتال کشور راه اندازی شده است. توسکا در نظر دارد تا با تهیه بسته های تبلیغی برای استارتاپ‌ها، زمینه توسعه آنها را فراهم آورد. این بسته ها هر یک دارای مبلغ مشخصی تبلیغ در شبکه های مختلف و برنامه های مختلف است و استارتاپ ها بر طبق ارزش گذاری کارشناسان شتابدهنده می‎توانند از این بستهها استفاده کنند.
 
  استارتاپ‎های نوپا، استارتاپ‎های با محصول نخست هستند که تاکنون تبلیغات کلان محصول خود را با استفاده از انواع رسانه های مختلف دیداری، شنیداری، دیجیتال و محیطی نداشته‌اند. این استارتاپ ها اغلب دارای حداکثر پنج نفر نیروی انسانی بیمه شده بوده و محصول آماده ارایه به بازاری دارند که نیاز به تبلیغات و معرفی محصول دارد.
 
استارتاپ‎های علاقهمند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی توسکا مراجعه کنند.