تلفن تاشو گلکسی فولد ۲ زودتر از اسمارتفون‌های سری گلکسی S11 به بازار عرضه می‌شود

گزارش جدیدی توسط یک وب‌سایت کره‌ای منتشر شده است که نشان می‌دهد اسمارتفون تاشو گلکسی فولد 2 قبل از هندست پرچمدار گلکسی S11 به بازار عرضه خواهد شد. شایعات قبلی نیز نشان می‌دهند که هردو تلفن جدید سامسونگ در یک مراسم معرفی خواهند شد، البته این موضوع جای هیچ تعجبی ندارد، زیرا سامسونگ دو اسمارتفون‌ گلکسی S10 و گلکسی فولد را در کنار هم معرفی کرد. به هرحال، طبق شایعات جدید، سامسونگ قصد دارد تا هندست تاشو گلکسی فولد 2 را بلافاصله پس از معرفی آن، حداقل در کشور خود (کره جنوبی) به فروش برساند.

گفته می‌شود که حضور به موقع سامسونگ در بازار رقابتی تلفن‌های تاشو از دلایل مهم این اقدام به شمار می‌رود. به عنوان مثال، شرکت موتورولا با معرفی تلفن تاشو موتو Razr 2019 در هفته‌های گذشته باعث شد تا کره‌ای‌ها نیز سریع‌تر عمل کنند.

در این میان، شرکت آمریکایی موتورولا نیز اعلام کرد که فروش اسمارتفون تاشو جدید خود را به دلیل تقاضای زیاد به تاخیر انداخته است و همین مسئله می‌تواند باعث شود تا سامسونگ با معرفی و عرضه زودتر گلکسی فولد 2 در فروشگاه‌ها، حضوری فعال در میدان رقابت تلفن‌های تاشو داشته باشد.

چند روز پیش هم تصاویر زنده‌ای از نسخه دوم گلکسی فولد منتشر شد که طراحی بسیار متفاوت آن را در بخش تاشو بودن نشان می‌داد. به نظر می‌رسد که این هندست، یک تلفن پرچمدار نخواهد بود، زیرا طبق همین تصاویر، محصول فوق دارای دوربین دوگانه است.

گلکسی فولد 2

همچنین، شایعات دیگر نشان می‌دهند که این گوشی با قیمت حدود 1000 دلار روانه بازار خواهد شد که معمولا اسمارتفون‌های میان‌رده با این قیمت به فروش می‌رسند. جالب است بدانید که حتی اگر این تلفن به لنز 108 مگاپیکسل ساخت سامسونگ (دوربین گلکسی S11) با زوم 5 برابر نیز مجهز شود، باز هم یک تلفن میان‌رده به حساب می‌آید.

گلکسی فولد 2

باتوجه به این که مراسم Unpacked سامسونگ در تاریخ 12 فوریه 2020 (23 بهمن 98) برگزار خواهد شد، نمی‌توان درباره زمان دقیق عرضه تلفن گلکسی فولد 2 به بازار اظهارنظر کرد.

نوشته تلفن تاشو گلکسی فولد 2 زودتر از اسمارتفون‌های سری گلکسی S11 به بازار عرضه می‌شود اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.