تلفن همراه و لوازم خانگی جی پلاس به‌صورت رسمی توسط گلدیران عرضه شد

شب گذشته و در مراسمی که با حضور مدیران شرکت گلدیران، خبرنگاران و برخی از مقام‌های بانکی و دولتی در گالری باروک تهران برگزار گردید، برند ایرانی جی پلاس با رنج گسترده‌ای از محصولات در معرض دید حاضرین قرار گرفت. شاید جدیدترین محصول، دو اسمارت‌فون جی‌پلاس Q10 و T10 بودند که با گارانتی مدیاپردازش به بازار عرضه خواهند شد و با توجه به قیمت مناسب که به ترتیب 1 میلیون تومان و 800 هزار تومان هستند، رنج گسترده‌ای از مخاطبان را هدف قرار خواهند داد.

در ابتدای این مراسم، حسین تنهایی، قائم مقام شرکت گلدیران بر روی صحنه آمد و گفت: در حدود ۳۰ سال است که گلدیران با ال‌جی فعالیت دارد اما بحث تحریم‌ها سبب شد تا تغییراتی ایجاد شود. همیشه سعی داشتیم بهترین محصول را با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان در بازار عرضه کنیم. تجربیات ما با ال‌جی سبب شد تا با خط تولید خوب و ماشین آلات پیشرفته بتوانیم تقویت شویم و تولیدات با کیفیتی را ارایه دهیم. بدین خاطر از این موقعیت استفاده کردیم و با همان خصوصیات، محصولات جی‌پلاس را در داخل تولید می‌کنیم.

در بخش تامین قطعات، سعی شده تا شرکت‌هایی را در چین انتخاب کنیم که حتی کره‌ای‌ها و آمریکایی‌ها قطعات خودشان را از آن‌ها تهیه می‌کنند. ما حتی می‌خواهیم به کشورهای منطقه هم صادرات داشته باشیم. در حال حاضر ما تلویزیون ۵۵ اینچی را به بازار با قیمت ۶ میلیون تومان عرضه می‌کنیم که همان تلویزیون با برند دیگر ۱۱ میلیون تومان است. امیدوارم بتوانیم در این شرایط سخت خدمت خودمان را به کشورمان انجام دهیم.

پس از تنهایی، علیرضا لاهیجانیان، معاونت بازاریابی گلدیران روی صحنه آمد و پس از پخش کلیپی گفت: گلدیرانی بودن یعنی اینکه با ذره ذره وجودت باور داشته باشی که می‌توانی؛ کارخانه‌های بزرگ برای تولید لوازم خانگی داشته باشی، خدمات فراوان و لجستیک فوی و شبکه فروش قدرتمندی داشته باشی و به موفقیت برسی. همه این‌ها را ما داشتیم و فقط یک چیز لازم بود که چاشنی همدلی و مسئولیت حس ایرانی بود که اگر آن را اضافه کنیم، دیگر دست از دویدن بر نخواهیم داشت و همین سبب می‌شود تا بستر ظهور یک برند و قهرمان تازه نفس را به نام جی پلاس اعلام کنیم.

وی سپس در ادامه به معرفی محصولات مختلف جی پلاس با کمک مدیران مرتبط با هر بخش پرداخت که اولین محصول آن گوشی Q10 جی پلاس بود. پس از آن نیز محصولاتی چون تلویزیون، ماشین لباس‌شویی، یخچال فریزر، سایدبای‌ساید، ماشین ظرف‌شویی، کولرگازی، تصفیه هوا، مانیتور، آل‌این‌وان و… به‌صورت اجمالی در کنار سیاست‌های پشتیبانی و خدماتی گلدیران اعلام شدند.

در ادامه، تصاویر محصولات جی‌پلاس که توسط گلدیران در کشورمان عرضه خواهد شد، مشاهده می‌کنید.

نوشته تلفن همراه و لوازم خانگی جی پلاس به‌صورت رسمی توسط گلدیران عرضه شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.