تلفن هوشمند مرموز سونی در GFXBench رویت شد

کمپانی سونی اخیرا سخت مشغول طراحی و تولید تلفن‌های هوشمند جدید خود است. با توجه به اینکه سری Z تلفن‌های هوشمند سونی به گنجینه تاریخ پیوست و سری X پا به عرصه گذاشت، با تکیه بر دیوایس‌هایی مانند اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس پرفورمنس، شنیدن اخبار مربوط به تلفن هوشمند مرموز سونی جالب به نظر می‌رسد.

تلفن هوشمند جدید سونی که با شماره سریال Sony 24UJ95LH34QX77B1 شناخته می‌شود، به تازگی در دیتابیس بنچمارک GFXBench رصد شده است. این دیوایس شباهت بسیار زیادی به اکسپریا ایکس پرفورمنس دارد. تلفن هوشمند اشاره شده از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام به همراه سه گیگابایت رم بهره می‌برد. صفحه نمایش ۵.۱ اینچی آن نیز دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است. سایر مشخصات آن را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

GFX-Bench

به یاد داشته باشید که مشخصات ظاهر شده در بنچمارک GFXBench از حافظه داخلی دیوایس گرفته می‌شود و برخی مواقع با خطا همراه است. چرا که قرار بود صفحه نمایش این دیوایس ۵ اینچی باشد، حال آنکه در مشخصات بالا، ۵.۱ اینچ ذکر شده است. همچنین از تصویر قرار داده شده می‌توانیم متوجه شویم که دوربین پشت تلفن هوشمند جدید سونی ۲۱ و دوربین جلوی آن ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. در صورتی که اکسپریا ایکس پرفورمنس از دوربین‌های ۲۳ و ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

با تمامی این تفاسیر، باید منتظر یک تلفن هوشمند جدید از شرکت سونی باشیم و تا آن روز، باید صبر کنیم.

نوشته تلفن هوشمند مرموز سونی در GFXBench رویت شد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.