تلفن گیمینگ لنوو Legion از فناوری شارژ سریع ۵۵ وات و اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند

هرچه زمان بیشتری می‌گذرد، به معرفی اولین تلفن گیمینگ شرکت لنوو با نام Legion نزدیک‌تر می‌شویم. به تازگی نیز تصویر پوستر تبلیغاتی رسمی این اسمارت‌فون در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است.

لنوو Legion

در این تصویر یک باندل از مجموعه سخت‌افزار‌های برند گیمینگ Legion دیده می‌شود. این باندل دارای دو کنترلر بازی در یک طرف بوده که هر کنترلر دارای چند دکمه و یک دکمه آنالوگ (شبیه دکمه آنالوگ کنسول پلی‌استیشن) است. هم‌چنین، یک کیس بین دو کنترلر دیده می‌شود که گمان می‌کنیم مربوط به هدفون این برند باشد. هرچند، نمی‌توان موارد دقیقی از این بنر را استخراج کرد.

تاکنون اطلاعات زیادی درباره تلفن گیمینگ لنوو Legion منتشر نشده است، اما طبق شایعات منتشر شده، این گوشی از تراشه اسنپدراگون 865 به همراه یک سیستم خنک‌کننده بهینه استفاده خواهد کرد. به علاوه، شرکت لنوو این وعده را هم داده بود که تلفن گیمینگش در بنچمارک AnTuTu بیش از 600.000 امتیاز دریافت می‌کند. آخرین تصاویر تبلیغاتی لنوو Legion به ما می‌گویند که این تلفن از فناوری شارژ سریع 55 وات و شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

لنوو Legion لنوو Legion

علاوه‌بر این، لنوو با درج عبارت “قرمز نیست، جادویی است” (No Red, It’s Magic) در بنر تبلیغاتی خود، اسمارت‌فون گیمینگ Nubia Red Magic 3 شرکت ZTE را به چالش کشید.

نوشته تلفن گیمینگ لنوو Legion از فناوری شارژ سریع 55 وات و اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.