تماس رایگان فون وب چگونه کار می کند؟

تماس رایگان فون وب چگونه کار می کند؟

یکی از محصول ها برای تماس رایگان تحت وب، فون وب است که از تکنولوژی WebRTC استفاده می کند. اصلی ترین کاربرد فون وب ها برای وب سایت ها است و کار آن تماس از طریق پروتکل وب است.

به طور مثال فرض کنید، یک شرکت یا استارت آپ را ساماندهی کرده اید، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید نحوه ارتباط با مشتریان است. در همین راستا برای ارتباط خود با مشتریان باید به فکر داشتن خط تلفن برای مکالمه با مشتری باشید و همچنین شاید یک وب سایت برای ویترین نمایش محصولات شرکت خود درنظر بگیرید.

شما باید برای این منظور خط تلفن و وب سایت را جدا تهیه کنید، حال آن که محصول فون وب خط تلفن شما را روی همان سایت دایر و امکان ایجاد تماس صوتی و تصویری را با اپراتور یا کارشناس شرکت شما بصورت رایگان فقط با صرف هزینه اندک و نامحسوس ترافیک اینترنت مصرفی برقرار می کند.

بازدیدکنندگان و مشتریان شما می توانند از طریق مرورگرها مانند کروم، فایرفاکس، اپرا که استانداردهای این تکنولوژی جدید را پشتیبانی می کند وب سایت شما را مشاهده و با کلیک کردن روی آیکون تماس طراحی شده در وب سایت با اپراتور یا کارشناس شرکت شما تماس از طریق سایت برقرار کند.

تماس رایگان فون وب چگونه کار می کند؟

اگر برای اولین بار از گوشی موبایل یا لپ تاپ خود فون وب را استفاده می کنید، مرورگر از شما اجازه دسترسی به میکروفن را سوال می کند. بعد از اجازه دسترسی صدای زنگ خوردن تلفن اپراتور یا کارشناسان آن وب سایت یا کسب و کار به صدا در می آید و پاسخگوی شما خواهند شد.

از فون وب می توانید برای فروشگاه، آژانس های گردشگری، شرکت، سازمان و هر کسب و کار یا ارگانی که وب سایت دارد، استفاده کرد. کافیست مشخصات خود را در فرم زیر تکمیل و یا روی آیکون تماس فون وب کلیک یا لمس نمایید تا همکاران ما، شما را از چگونگی فعالسازی و نحوه ارتباط کارشناس شما با مشتری آگاه و راهنمایی کنند.

 

نوشته تماس رایگان فون وب چگونه کار می کند؟ اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.