تمام گوشی‌های گلکسی نوت FE فروخته شد

تمام گوشی‌های گلکسی نوت FE فروخته شد
همه گوشی‌های گلکسی نوت FE که با عنوان نسخه طرفداران گلکسی نوت شناخته می‌شود، تنها در ظرف مدت دو ماه در کره جنوبی فروخته شد. رسانه‌های کره‌ای در روز جمعه گذشته این خبر را منتشر کردند.

گلکسی نوت FE دستگاه اصلاح شده‌ای از گلکسی نوت ۷ است. سامسونگ پس از اتفاقات ناگواری که برای پرچمدار سری نوت سال گذشته این کمپانی اتفاق افتاد، در یک فراخوان عمومی تمام دستگاه‌های گلکسی نوت ۷ را از بازار جمع آوری کرد؛ اما برخی از کاربران به سختی از گوشی‌های نوت ۷ خود دل کندند.

سامسونگ برای این طرفدارن دو آتشه، نسخه‌ای مرمت شده از گلکسی نوت ۷ را تولید کرد که با نام گلکسی نوت FE شناخته می‌شود. سامسونگ این مدل را به بازارهای کره ارسال کرد و اکنون پس از گذشت دو ماه از آغاز به فروش این دستگاه، خبر می‌رسد که تمامی گوشی‌های گلکسی نوت FE فروخته شده است.

چیزی در حدود ۴۰۰ هزار دستگاه از این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود ۶۲۰ دلار در دسترس کاربران قرار گرفت. این رقم در مقایسه با قیمت اولیه‌ای که برای فبلت نوت ۷ اعلام شده بود، حدود ۴۰ درصد ارزان‌تر است.

به غیر از باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در گلکسی نوت FE که نسبت به باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی نوت ۷ کوچکتر شده است، باقی مشخصات شبیه به همان دستگاهی است که سامسونگ بعد از آتش سوزی‌های متعدد باتری، آن را از بازار جمع آوری کرد.

در حالی ه بسیاری از تحلیلگران صنعتی نسبت به رفع مشکلات باتری در گلکسی نوت FE دچار شک و تردید بودند، بسیاری از طرفدران سامسونگ و کاربران کره‌ای این کمپانی، از فرصت بوجود امده نهایت استفاده را بردند. آنها دستگاهی را خریدند که با مشخصاتی مشابه، از قیمت بسیار پایین‌تری برخوردار بود.

غول تکنولوژی کره پیش از این اعلام کرده بود که قصد ندارد دستگاه‌های بیشتری از گلکسی نوت FE را برای فروش عرضه کند. این موضوع نشان می‌دهد که این تولید کننده کره‌ای در حال حاضر روی سایر محصولات جدیدش متمرکز شده است.

فروش موفقیت آمیز گلکسی نوت FE می‌تواند نوید بخش یک فروش رویایی برای فبلت گلکسی نوت ۸ باشد. غول کره‌ای، جانشین گلکسی نوت ۷ را به تازگی معرفی کرد و در روز جمعه هفته آینده، پانزدهم سپتامبر برابر با ۲۴ شهریور ماه با عرضه آن به بازار، رسما فروش گلکسی نوت ۸ را آغاز خواهد کرد.

گلکسی نوت ۸ نسبت به نسل قبلی خود در بسیاری از جنبه‌ها پیشرفت کرده است. وجود اسنپدراگون ۸۳۵، ۶ گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی که از طریق کارت میکرو اس دی تا ۲۵۶ گیگابایت قابل راتقا خواهد بود و همچنین پیش نصب سیستم عامل اندروید ۷.۱ از ویژکی‌های بارز این فبلت پرچمدار جدید است.

پیش فروش فبلت گلکسی نوت ۸ در بسیاری از بازارهای جهانی شروع شده است. تحلیلگران این حوزه معتقدند که سامسونگ با این محصول خود می‌تواند به فروش قابل توجهی دست پیدا کند. گلکسی نوت ۸ نیز در مقایسه با نوت ۷ به باتری کوچکتر ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است و با اصلاحاتی که بر روی آن انجام شده، مطمئنا مشکلات مربوط به باتری نوت ۷ را هرگز تجربه نخواهد کرد.

.

منبع: androidheadlines

مطلب تمام گوشی‌های گلکسی نوت FE فروخته شد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.