توسط این وب‌سایت اوقات فراغت خود را با بازی‌های html5 پر کنید

اگر از آن دسته افرادی هستید که حتی از گشت‌و‌گذار در اینترنت هم خسته‌ شده‌اید و حوصله‌تان را سر می‌برد، برای شما راه چاره‌ای داریم. در این مطلب می‌خواهیم شما را با وب‌سایتی آشنا کنیم که توسط آن می‌توانید ساعت‌ها پای آن سرگرم شوید و خودتان را از دنیای تکراری اینترنت دور کنید. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بازی‌های مبتنی بر html5 بهترین گزینه برای رفع این خستگی از دنیای اینترنت هستند. تاکنون چندین وب‌سایت مختلف در این زمینه ایجاد شده که در آن‌ها بازی‌های آنلاین مختلف قرار گرفته‌اند. یکی از این وب‌سایت‌ها www.htmlgames.com بوده که در آن به صدها بازی مختلف دسترسی خواهید داشت.

با وارد شدن به این سایت، بازی‌های موجود درآن به شما نمایش داده می‌شوند و شما قادر به انتخاب بازی مورد علاقه خود خواهید بود. در کنار هر بازی یک رتبه‌بندی با تعداد ستاره دیده می‌شود که نمایش‌دهنده میزان محبوبیت آن است. در بخش بالایی وب‌سایت می‌توانید گروه‌بندی بازی‌ها را مشاهده و با انتخاب هر گروه، بازی‌های مربوط به آن بخش را اجرا کنید.

با کلیک بر روی تصویر بازی مورد نظر وارد صفحه مخصوص آن می‌شوید و باتوجه به کیفیت اینترنت‌تان بعد از گذشت مدت کوتاه، بازی برای‌تان بارگذاری خواهد شد. بازی‌ها همه ساختار ساده‌ای دارند اما در عین سادگی، بسیار جذاب و اعتیاد آور هستند؛ به‌طوری که شاید ساعت‌ها با آن‌ها سرگرم شوید. یک نکته مثبت در این قسمت این بوده که شما می‌توانید بازی‌ها را به‌صورت فول‌اسکرین اجرا کنید.

نکته جالب دیگر در صفحه بازی، نمایش بالاترین امتیاز گرفته شده در آن بازی بوده که با تلاش برای شکستن آن رکورد، تمایل‌تان به بازی را بیشتر می‌کند. بازی‌های قرار گرفته معمولا دارای نسخه‌های موبایل هم هستند و در صوتی که به بازی خاصی علاقه‌‌مند شدید، می‌توانید آن را برای گوشی خود نصب کنید.

نظر شما درباره‌ بازی‌های آنلاین و ساده html چیست؟ اگر وب‌سایت دیگری را در این زمینه می‌شناسید، آن را به ما و سایر کاربران معرفی کنید.

نوشته توسط این وب‌سایت اوقات فراغت خود را با بازی‌های html5 پر کنید اولین بار در پدیدار شد.