توسعه تمامی ظرفیت های ارتباطی کشور با وجود تحریم ها

 
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: به رغم تحریم ها و شرایط سخت توانستیم در توسعه تمامی ظرفیت های ارتباطی کشور به ویژه ظرفیت شبکه انتقال، شبکه فیبرنوری و اینترنت پیشرفت های خوبی کسب کنیم.
 
حمید فتاحی گفت: امروز همه شئونات زندگی مردم اعم از سیاست، فرهنگ و اجتماع معطوف به فناوری اطلاعات است و تحول دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم در جهان نیز مبتنی بر این فناوری در حرکت است. این تحول زمانی در کشور اتفاق می افتد که زیرساخت وابسته های فنی و لازم آن، آماده و مهیا باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: در سه سال اخیر شرکت ارتباطات زیرساخت به رغم تحریم ها و شرایط سخت توانسته در توسعه تمامی ظرفیت های ارتباطی به ویژه ظرفیت شبکه انتقال، شبکه فیبرنوری و اینترنت پیشرفت های خوبی را کسب کند.
 
معاون وزیر ارتباطات اضافه کرد: با توجه به نقش مهمی که شرکت ارتباطات زیرساخت در ایجاد و توسعه زیرساخت های ارتباطی کشور به عهده دارد باید تلاش کنیم علاوه بر ارتقای کیفی و کمی خدمات، با ارتقاء بهره وری و اثربخشی فعالیت هایمان تمامی ارائه دهندگان مجاز خدمات در بخش ICT کشور را مجاب به استفاده از پتانسیل و خدمات شبکه زیرساخت ارتباطی کشور کنیم.
 
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: نیروی انسانی به عنوان رکن اساسی، عامل تاثیرگذاری است و باید فعالیت بیشتری در حوزه نیروی جوان شرکت ارتباطات زیرساخت و انتخاب افراد کارآمد در سطوح مدیریتی صورت پذیرد. از این رو انتظاری که از جوانان می رود نوآوری در عرصه فعالیت های روزمره شرکت زیرساخت و همچنین سبد سرویسها و خدمات آن است. چرا که ما با توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود به نگاه های نو و خلاقانه نیازمندیم.
 
فتاحی گفت: از پایان سال ۹۶ تاکنون حدود ۱۲۴ انتصاب در شرکت ارتباطات زیرساخت صورت گرفته که ۵۰ درصد از انتصابات مدیریتی از بین جوانان بوده و ما در این زمینه شاهد آمار خوبی هستیم.