توقف نماد معاملاتی های وب در بورس به دلیل ارتقای پروانه شرکت های FWA به ۵G و TD-LTE

ICTna.ir – های وب پس از مصوبه امروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درخصوص تمدید زمانی و ارتقای پروانه فعالیتش از FWA به 5G و ارایه سرویس موبایل با فناوری های TD-LTE درخواست توقف نماد معاملاتی اش در بورس را داد.
 
hiweb_logo_500x500.jpg
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در نامه درخواست سید ایمان میری، مدیرعامل شرکت داده گستر عصر نوین خطاب به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس اوراق بهادار آمده است: از آنجایی که ایت شرکت دارای موافقتنامه پروانه انتقال داده بی سیم ثابت (FWA) بوده و براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتبااطت در روز جاری، یکشنبه 23 شهریور ماه 99، تغییراتی در پروانه فعلی این شرکت شامل تمدید زمانی و ارتقا فناوری به نسل پنجم و ارایه سرویس موبایل با فناوری های TD-LTE انجام شده است. بر همین اساس تا ابلاغ این مصوبه و مشخص شدن کلیه ابعاد این ارتقا و اثرات مالی و تعهدی این مصوبه به منظور جلوگیری از تضییع هرگونه حقوق سهامداران نماد این شرکت متوقف شود.
 
کمیسیون تنظیم مقررات امروز اصول حاکم بر تمدید پروانه های FWA را تصویب کرد و بر اساس آن پروانه فعالیت این شرکت ها تا سال ۱۴۰۷ تمدید شد.
 
کمیسیون تنظیم مقررات همچنین با وضع مقرراتی، امکان ارایه خدمات 5G از سوی این شرکت ها را فراهم کرد و این شرکت ها با پرداخت 28.1 درصد تسهیم درآمد و صرفا روی فرکانس 3500 مگاهرتز مجاز به ارایه خدمات TD با قابلیت موبیلیتی شدند. پیش از این اپراتورهای FWA صرفا مجاز به ارایه خدمات با قابلیت پورتابل و نه موبایل بودند.