تولید ماژول‌های دوربین آیفون‌های ۲۰۱۹ در کارخانجات LG Innotek آغاز شده است

طبق گزارشات منتشر‌شده، شرکت LG Innotek تولید ماژول‌های دوربین آیفون‌های 2019 را آغاز کرده است. این شرکت اذعان می‌کند که برای پاسخگویی به تقاضاهای فراوان اپل برای تولید ماژول دوربین، از ماه مارس تاکنون چهار بار اقدام به افزایش نیروهای خود کرده است.

این روند مطابق سال‌های گذشته رخ می‌دهد، زیرا ال‌جی یکی از بزرگترین شرکت‌های طرف قرارداد با اپل است و تولید ماژول‌های دوربین اصلی، دوربین سلفی و لنز‌های تشخیص عمق را برعهده دارد. خبرگزاری ETNews گزارش می‌دهد که گروه تجاری راه‌حل‌ نوری ال‌جی (Optical Solution Business Department) در سه‌ماهه دوم سال 2018 تعداد نیروهای کوتاه مدت خود را در ماه مارس از 612 نفر به 3396 نفر در ماه سپتامبر افزایش داد. این افزایش نیروی موقتی به منظور برآورده ساختن تقاضای اپل برای تولید قطعات آیفون انجام شد.

همین مسئله باعث شد تا شرکت LG Innotek بهترین رکورد مالی خود را در سه‌ماهه سوم سال 2018 به ثبت برساند که بهترین رکورد تاریخ این شرکت به شمار می‌رود. باتوجه به این که شرکت آمریکایی اپل یکی از بزرگترین مشتریان LG Innotek به شمار می‌رود، تعجبی ندارد که ال‌جی با درآمد 1.91 میلیارد دلاری و سود عملیاتی 107 میلیون دلاری به کوپرتینو‌نشین‌ها قطعه فروخته باشد.

پیش‌بینی می‌شود که سال 2019 برای ال‌جی بهتر از سال قبل خواهد بود، زیرا انتظار داریم که آیفون‌های جدید دارای چندین لنز دوربین باشند. به احتمال زیاد، آیفون 11 و آیفون 11 پرو به دوربین سه‌گانه مجهز شوند و مدل اقتصادی‌تر این تلفن نیز از یک دوربین دوگانه برای ثبت تصاویر استفاده کند. همین موضوع، افزایش قیمت ماژول‌های دوربین را به دنبال خواهد داشت.

 

نوشته تولید ماژول‌های دوربین آیفون‌های 2019 در کارخانجات LG Innotek آغاز شده است اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.