تکنولوژی شارژ سریع ال جی

تکنولوژی شارژ سریع ال جی

ال جی گزارش داده است که در حال توسعه گوشی های هوشمند با استفاده از روش جدیدی برای شارژ سریع، تحت عنوان شارژ تشدید مغناطیسی است.
در واقع بنا بر گزارش هایی که از کره می آید، ال جی در حال تولید گوشی های هوشمند با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع تشدید مغناطیسی برای شارژ باتری تلفن همراه، از فاصله ی ۲.۷۵ اینچی است. در حالی که در القای مغناطیسی برای دریافت انرژی، باید گوشی روی یک صفحه قرار گیرد، ولی رزونانس مغناطیسی اجازه می دهد تا باتری گوشی با فاصله ی دور، شارژر شود. پیشرفت های اخیر امکانی فراهم می کنند که منجر به گسترش این فاصله از ۰.۷۸ اینچ به ۲.۷۵ اینچ می شود.
علاوه بر این، در تکنولوژی شارژ سریع تشدید مغناطیسی، انرژی می تواند به ۷ وات برسد. این میزان برای پر مصرف ترین کاربران نیز کافی است و امکانی را فراهم می کند تا در طول زمان کمتر از یک ساعت، باتری دستکاه خود را به طور کامل شارژ کنند. گفته می شود که برخی از تولید کنندگان گوشی های هوشمند، سخت در حال توسعه گوشی های خود با استفاده از تکنولوژی شارژ رزونانس مغناطیسی هستند. انتظار می رود که شرکت هایی مانند شرکت مزیو، اوپو و هوآوی به زودی گوشی های با قابلیت شارژ رزونانس مغناطیسی عرضه کنند. گزارش ها حاکی از آن هستند که ال جی توسعه ی گوشی هوشمند مجهز به تکنولوژی شارژ مغناطیسی خود را به پایان رسانده است و آماده ی عرضه خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته تکنولوژی شارژ سریع ال جی اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.