تیزر رسمی منتشر شده برای گوشی Nubia Z18S شرکت ZTE نشان می‌دهد که گوشی در هر دو سمت خود صفحه‌نمایش دارد!

zte-building-outside تیزر رسمی منتشر شده برای گوشی Nubia Z18S شرکت ZTE نشان می‌دهد که گوشی در هر دو سمت خود صفحه‌نمایش دارد!

یک تیزر تبلیغاتی که برای یکی از هندست‌های معرفی نشده ZTE به نام Nubia Z18S منتشر شده، نشان می‌دهد که دستگاه در هر دو سمت خود دارای صفحه‌نمایش است و تنها یک دوربین در جلو دارد. این اولین بار نیست که ما شاهد یک گوشی با دو نمایشگر هستیم. شما احتمالا YotaPhone را به خاطر می‌آورید که دارای یک نمایشگر سیاه و سفید E-Ink در پشت خود بود.

این تیزر، یک صفحه‌نمایش رنگی را (که ظاهرا این روزها صفحات E-Ink را مجبور به عقب‌نشینی کرده است) در پشت گوشی ZTE نشان می‌دهد. نمایشگر پشتی، به احتمال زیاد یک پنل LCD با رزولوشن پایین است. از آن‌جایی که این صفحه‌نمایش برای سلفی و ویدیوچت استفاده خواهد شد، به نظر می‌رسد که در واقع همان کارهایی را که به‌طور نرمال بر عهده دوربین سلفی است، انجام بدهد. تیزر پخش شده، نمایشگر پشت گوشی را با یک ساعت آنالوگ، صفحه هوم با آیکون‌های اپلیکیشن و یک عکس نشان می‌دهد.

اضافه کردن صفحه‌نمایش به پشت گوشی، آن‌هم در شرایطی که عده‌ای گوشی‌های ناچ‌دار را می‌پرستند و عده‌ای هم چندان رابطه خوشی با آن ندارند، می‌تواند خبر خوبی باشد. با نمایشگر پشتی ممکن است دیگر نیازی به ناچ نباشد. اما هنوز مشخص نیست که آیا بر روی گوشی‌های Nubia Z18S نیز ناچ وجود خواهد داشت یا نه. پیش از این، تصاویری از این گوشی منتشر شده بود که این موضوع را تایید می‌کرد.

یکی از چیزهایی که در مورد این گوشی انتظار می‌رود، پلت‌فرم موبایل اسنپ‌دراگون ۸۴۵ است. درست قبل از پایان سال ۲۰۱۸، لیستی از همه هندست‌هایی که احتمال داده می‌شد مجهز به بالاترین رده چیپ‌ست‌های کوالکوم باشند، لو رفته بود که Nubia Z18S نیز جز آن‌هاست.

در حال حاضر، معلوم نیست که ZTE در چه تاریخی می‌خواهد از این دستگاه رونمایی کند و آیا قادر خواهد بود این گوشی‌ها را در آمریکا به فروش برساند یا نه. ZTE چهارمین شرکت بزرگ فروشنده گوشی‌های هوشمند در آمریکاست.

نوشته تیزر رسمی منتشر شده برای گوشی Nubia Z18S شرکت ZTE نشان می‌دهد که گوشی در هر دو سمت خود صفحه‌نمایش دارد! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.