ثبت‌نام اینترنتی و یکپارچه تانوما ممکن شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به لزوم تحقق ارتباطی فراگیر برای تمام مشتریان گفت: با توجه به اهمیت استفاده از تکنولوژی فیبر نوری و اتصال فیبر نوری به اماکن، امکان ثبت‌نام یکپارچه و متمرکز فیبر نوری از ۱۲ بهمن‌ماه فراهم‌ شده است و کلیه متقاضیان پس از ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز، با دریافت پیامک از روند واگذاری سرویس مطلع می‌شوند.
 
مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق تصریح کرد: در راستای تسهیل شرایط برای استفاده تمام مشتریان به‌خصوص مشتریان خانگی از فیبر نوری، درگاه جداگانه‌ای در پرتال شرکت برای ثبت‌نام و استفاده مشتریان از خدمات فیبر نوری در نظر گرفته‌شده است که همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، در اختیار تمام متقاضیان قرار می‌گیرد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: با تغییرات ایجادشده، یک درگاه جدید در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا با سرعت و سهولت بیشتری خدمات فیبر نوری شرکت مخابرات ایران را دریافت کنند.
 
وی افزود: ارائه این سرویس در کمترین زمان، مدیریت یکپارچه، و ایجاد تسهیلات خاص در سراسرکشور و ایجاد برنامه و زمان بندی دقیق واگذاری این سرویس از مزیت‌های مهم این درگاه جدید است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تمرکز شرکت به منظور تجاری سازی سرویس تانوما و استفاده بیشتر مشتریان خانگی از این سرویس افزود: در این راستا شرایط ویژه ای برای دریافت سرویس فیبر نوری اعلام شده است که شامل کابل کشی رایگان ، ارائه مودم با شرایط خاص و اعمال تخفیفات ویژه برای مشتریان است.
 
صدری افزود: تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران می‌توانند از ۱۲ بهمن‌ماه با مراجعه به این نشانی از تخفیفات طرح تانومای ویژه که تا پایان سال ادامه دارد، استفاده نموده و از خدمات سرویس فیبر نوری مخابرات ایران (تانوما) بهره‌مند شوند.