جاروبرقی‌ بی‌سیم ال‌جی در نمایشگاه CES 2017 رسما معرفی شد

ال‌جی از جاروبرقی‌های جدید دستی و بی‌سیم رونمایی می‌کند

این جاروبرقی روباتیک برای تمیز کردن خانه تنبل‌ها طراحی شده است! هرچند، هنوز جاروبرقی‌های روباتیک به تکامل نرسیده‌اند و خیلی‌ها از همان جاروبرقی‌های مرسوم برای تمیز کردن خانه یا اتاق کارشان استفاده می‌کنند. اگر چنین احساسی نسبت به دنیای جاروبرقی‌ها دارید، جاروبرقی‌ بی‌سیم ال‌جی ممکن است بتواند نظرتان را تغییر دهد.

ال‌جی پیش از نمایشگاه CES 2017 از دو جاروبرقی جدیدش موسوم به CordZero HandStick و CordZero Canister، پرده‌برداری کرده است. اولین مدل، دستی بوده و برای جارو کردن آشغال‌های خرده ریز از روی میز یا زیر مبلمان، ایده‌آل است. اما در مدل دومی، جارو کردن کمی سنتی‌تر بوده، با این تفاوت که دیگر خبری از سیم نیست. بنابراین نباید نگران قطع و وصل کردن سیم در زمان جابه‌جا شدن از اتاقی به اتاق دیگر باشید.

ال‌جی در CordZero HandStick از یک موتور اینورتر هوشمند استفاده کرده که گفته می‌شود ظاهرا ۱۶ برابر از موتور هواپیما سریع‌تر می‌چرخد. این مساله باعث شده است تا جاروبرقی‌ بی‌سیم ال‌جی قابلیت جمع‌آوری بهتر گردوخاک را داشته باشد و  ال‌جی برگ برنده‌ای برای به رخ کشیدن محصول جدیدش داشته باشد. همچنین از یک سیستم فیلتراسیون در این مدل استفاده شده که گردوخاک موجود در هوا را در حین جارو کردن، حذف می‌کند.

در مدل CordZero Canister، از تکنولوژی LG’s RoboSense 2.0، استفاده شده که باعث می‌شود تا جاروبرقی کاربر را در حالت حرکت کردن، دنبال کند. بنابراین دیگر نیازی نیست برای جارو کردن، جاروبرقی را به دنبال خود بکشید. همچنین به لطف سنسورهای نصب شده در جلوی آن، دیگر نباید نگران جا ماندن آن در گوشه و کنار خانه باشید.

نوشته جاروبرقی‌ بی‌سیم ال‌جی در نمایشگاه CES 2017 رسما معرفی شد اولین بار در پدیدار شد.