جاروبرقی رباتیک و هوشمند سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهد شد

جاروبرقی رباتیک و جدید شرکت سامسونگ به زودی و در نمایشگاه CES 2017 به صورت رسمی با ویژگی‌هایی جدید نسبت به نسخه قبلی خود معرفی خواهد شد.
شرکت کره‌ای سامسونگ قرار است با طیف گسترده‌ای از محصولات جدید و هوشمند به نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس برود. سامسونگ الکترونیک به زودی در این نمایشگاه از یک جاروبرقی رباتیک رونمایی خواهد کرد که ویژگی‌های جذابی را در خود جای داده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به جاروبرقی روباتیک سامسونگ داشته باشیم.

جاروبرقی رباتیک یک محصول جدید نیست و شرکت‌های بزرگ سازنده محصولات لوازم خانگی همچون ال جی نیز نمونه‌هایی از آن را وارد بازار کرده‌اند؛ اما جاروبرقی رباتیک سامسونگ قاتل رقبا خواهد بود و ویژگی‌های جدید و برتری را نسبت به دیگر جاروبرقی‌های رباتیک در خود جای داده است.

این ربات تمیز کننده سامسونگ، POWERbot VR7000 نام دارد و دارای طراحی نسبتا یکسانی همانند نسخه قبلی خود است؛ اما دارای ویژگی‌های جدید و بهبود یافته برای کارایی بیشتر است.

نسخه جدید جاروبرقی رباتیک ساموسنگ یعنی POWERbot VR7000 دارای اندازه ۴ اینچی است و نسبت به مدل قبلی حدودا ۲۸ درصد باریک‌تر شده است. همچنین نسخه جدید دارای امکانات بهتر، قدرت مکش ۲۰ واتی برای کشیدن زباله ها به درون خود و طراحی بهتری است که باعث شده کارایی آن به شکل قابل توجه‌ای افزایش پیدا کند و این جاروبرقی رباتیک و کوچک بتواند محدوده بیشتری را نظافت کند.

شما با استفاده از جاروبرقی رباتیک جدید سامسونگ می‌توانید منزل، محل کار خود را بدون صرف هیچ گونه وقتی و براحتی جارو بزنید؛ چرا که این جاروبرقی قادر است با استفاده از کنترل راه دور و با نصب یک نرم افزار مخصوص بر روی گوشی هوشمند شما، منزل و محل کار شما رابه طور کامل حتی زاویه‌ها و منطقه‌ها غیر قابل دسترس مثل زیر مبلمان را تمیز کند. در هر صورت با این جاروبرقی رباتیک جدید و زیبا یک نظافت همگام با تکنولوژی و باطعمی جدید و جذاب را تجربه خواهید کرد.

شرکت سامسونگ هنوز در خصوص قیمت و زمان عرضه جاروبرقی هوشمند خود به بازار جهانی حرفی نزده است؛ اما انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری از این محصول جدید در حوزه لوازم خانگی در نمایشگاه CES 2017 به صورت رسمی منتشر شود. گفتنی است که شرکت کره‌ای سامسونگ به طور سالانه هزینه زیادی برای تحقیق و توسعه محصولات جدید می‌کند و به همین سبب توانسته هموراه یکی از محبوبترین برندهای بازار لوازم الکترونیک باشد.

.

منبع: ubergizmo

نوشته جاروبرقی رباتیک و هوشمند سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهد شد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.