جدیدترین به‌روزرسانی آنر ۲۰ همراه با بسته امنیتی ماه جولای و بهبودهای سیستمی منتشر شد

آنر 20

شرکت چینی آنر به تازگی انتشار به‌روزرسانی یکی از جدیدترین محصولات خود را در هند آغاز کرده است. آپدیت آنر 20 با شماره ورژن 9.1.0.142 و حجم تقریبی 4.16 گیگابایت، ضمن ارایه بسته امنیتی ماه جولای، بهبودهایی را نیز در سیستم اندروید هندست به وجود می‌آورد.

آنر 20

از آنر 20 در ماه مه رونمایی شد و فروش این اسمارت‌فون با اندکی تاخیر و از ماه جولای آغاز شد. عملکرد شرکت چینی در عرضه به‌روزرسانی این گوشی آن هم به فاصله کمی از عرضه آن جای تحسین فراوانی دارد. به گزارش آنر، در چهارده روز اول عرضه این هندست حدود 1 میلیون دستگاه از آن به فروش رفت. مدل‌های مختلف آنر 20 در یازدهم جولای در هند رونمایی شدند و فروش خود را از بیست و پنجم همین ماه آغاز کردند. با وجود تحریم‌های آمریکا علیه هواوی و نگرانی کاربران بابت خرید اسمارت‌فون‌های تولیدی شرکت، باید گفت فروش این دستگاه بسیار بالا بوده است.

نقطه قوت آنر 20 را باید در طراحی آن و استفاده از سخت‌افزاری قدرتمند بدانیم. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.25 اینچی LCD با کیفیت فول اچ‌دی پلاس است و از بریدگی حفره‌ای در گوشه بالایی صفحه نمایش استفاده می‌کند. حسگر اثر انگشت تعبیه شده در لبه دستگاه و پردازنده هشت هسته‌ای کایرین 980 از جمله دیگر مشخصات این اسمارت‌فون محسوب می‌شود. با توجه به مطالب گفته شده، نه تنها تحریم‌ها، که قیمت نه چندان مطلوب 474 دلاری نیز نتوانسته است مانعی بر سر راه موفقیت‌های آنر 20 باشد.

نوشته جدیدترین به‌روزرسانی آنر 20 همراه با بسته امنیتی ماه جولای و بهبودهای سیستمی منتشر شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.