جدیدترین و قدرتمندترین اسمارتفون میزو با نام میزو ۱۶ اس پرو به‌زودی روانه بازار خواهد شد

میزو 16 اس پرو

نسخه جدید تلفن میزو 16 اس با نام 16 اس پرو به‌زودی عرضه خواهد شد. شرکت میزو (Meizu) در 16 آوریل سال جاری از پرچمدار جدید خود با نام میزو 16 اس (Meizu 16s) رونمایی و آن را به بازار عرضه کرد. خبرهای جدید نشان می‌دهند که نسخه جدیدتر این هندست هوشمند با نام 16 اس پرو (16s Pro) به‌زودی عرضه خواهد شد. مشخصات فنی این گوشی در وب‌سایت رسمی میزو مشاهده شده است.

این دستگاه از یک صفحه‌نمایش آمولد 90 هرتزی با نرخ نمونه لمسی 120 هرتز و اسکنر اثرانگشت در زیر آن بهره می‌برد. طراحی بدنه دستگاه از همان طراحی میزو 16 اس بهره برده و عمده‌ترین تغییرات 16 اس پرو در سخت‌افزار آن ایجاد شده‌اند.

البته این اولین باری نبوده که مشخصات فنی این تلفن نشت کرده است، زیرا مشخصات دستگاه به‌طور مختصر توسط یک فروشگاه آنلاین چینی در اوایل ماه جولای افشا شده بود. این اسمارتفون از جدیدترین چیپست شرکت کوالکام با نام اسنپدراگون 855 پلاس در کنار یک رم 12 گیگابایتی استفاده می‌کند. حافظه داخلی با ظرفیت 256 گیگابایت و استفاده از فناوری UFS 3.0 به اهمیت بخش ذخیره‌سازی و سرعت اجرای آن اشاره می‌کند.

میزو 16 اس پرو

اما درکنار لنز‌ اصلی 48 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو 20 مگاپیکسلی یک سنسور جدید به مجموعه دوربین اضافه شده است که هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

اطلاعات کمی از این تلفن در سایت رسمی میزو وجود دارد. پشتیبانی دستگاه از شارژ سریع 18 وات و رام سفارشی FlymeOS 8 که برپایه اندروید پای اجرا می‌شود نیز از سایر مشخصات جدیدترین اسمارتفون میزو به شمار می‌روند.

نوشته جدیدترین و قدرتمندترین اسمارتفون میزو با نام میزو 16 اس پرو به‌زودی روانه بازار خواهد شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.