جزئیات مربوط به دانگل تلویزیون اندرویدی گوگل با اسم رمز Sabrina لو رفت

تعدادی از اعضای انجمن XDA-Developers به جزئیات ارزشمند جدیدی پیرامون دانگل کروم‌کست یا تلویزیون اندرویدی آینده شرکت گوگل دست یافتند. اکنون امکانات و ویژگی‌های سخت‌افزاری احتمالی این محصول تا حدودی مشخص شده است.

اعضای انجمن XDA به نسخه ماقبل عرضه فیرم‌ور دستگاه دست یافته و بر این اساس از برخی مشخصات آن مطلع شده‌اند. این دستگاه به‌همراه تراشه Amlogic S905X2 با 2 گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد. این گجت از پخش ویدیویی 4K با نرخ 60 فریم برثانیه پشتیبانی نموده و البته استانداردهایی نظیر HDR و دالبی ویژن نیز در فهرست امکانات قابل پشتیبانی توسط دستگاه قرار دارند. نکته جالب اینکه به عملکرد خودکار و با وقفه پایین دانگل از طریق درگاه HDMI 2.1 نیز اشاره شده است. چنین قابلیتی احتمالا با ارتقاء تجربه گیمینگ کاربران از طریق کاهش میزان تاخیر در سرویس گوگل استادیا مرتبط خواهد بود. همچنین بر روی ریموت کنترل دستگاه دکمه‌ای برای تنظیم علاقه‌مندی‌ها (Favorites) به چشم می‌خورد. عملکرد این دکمه توسط کاربر قابل برنامه‌ریزی بوده و شما با یک نوبت فشار دادن این دکمه می‌توانید سرویس پخش موردعلاقه خود را فراخوانی نمایید.

نوشته جزئیات مربوط به دانگل تلویزیون اندرویدی گوگل با اسم رمز Sabrina لو رفت اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.