جی ۱۰ ، اولین گوشی هوشمند هواوی با نسبت تصویر ۱۸:۹ در تصاویر واقعی!

جی 10 ، اولین گوشی هوشمند هواوی با نسبت تصویر 18:9 ، در تصاویر واقعی!میت ۱۰ تنها گوشی پیشرفته هواوی نیست که تا چند ماه آینده رونمایی می‌شود زیرا سازنده چینی گفته است که می‌خواهد از یک گوشی دیگر هم با نام جی ۱۰ رونمایی کند.

هواوی جی ۱۰ (G10) قرار است که در تاریخ ۳۱ شهریور (۲۲ سپتامبر) رونمایی و در بدو ورود خود تنها در چین عرضه شود. این محصول اولین گوشی از برند هواوی است که از یک نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد اما این مشخصه تنها ویژگی جالب این گوشی هوشمند نیست؛ منابع خبری گفته‌اند که جی ۱۰ از نظر عکسبرداری هم خاص است زیرا به چهار دوربین، دو دوربین سلفی و دو دوربین اصلی، مجهز شده است. از این رو می‌توان گفت که این دستگاه همچنین اولین گوشی از طرف سازنده چینی است که با چنین ساختاری در زمینه عکس برداری عرضه می‌شود.

یک منبع خبری چینی به تازگی دو تصویر واقعی را از نمای پشتی و جلوی گوشی هواوی جی ۱۰ در فضای مجازی منتشر کرده است؛ این تصاویر با عکس‌هایی که سازمان تنا (TENAA) چند روز پیش منتشر کرد نیز تطابق دارند.

هواوی جی 10

گفته شده که هواوی می‌خواهد جی ۱۰ را با یک اسکنر اثر انگشت پشتی، پردازشگر کایرین ۶۹۵، رم ۴ گیگابایتی، نمایشگر ۵.۹ اینچی فول اچ دی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۷.۱ نوقا، رابط کاربری EMUI 5.1 و باتری ۳,۳۴۰ mAh عرضه کند. همان طور که گفته شده این محصول سه روز دیگر در معرض عموم قرار می‌گیرد به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که منابع خبری جزییات بیشتری را در این بازه زمانی در رابطه با این گوشی هوشمند منحصر بفرد منتشر کنند.

.

منبع: phonearena

مطلب جی ۱۰ ، اولین گوشی هوشمند هواوی با نسبت تصویر ۱۸:۹ در تصاویر واقعی! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.