حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری در آیفون ۷ و راه حل استفاده از هدفون های قدیمی

راه حل استفاده از هدفون های قدیمی در آیفون 7

در چند هفته اخیر، شایعات پیرامون آیفون ۷ به شدت قوت گرفته اند که یکی از جنجال برانگیزترینِ آن ها، حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری است. با اینکه حذف این قسمت می تواند مزایای خاص خود را داشته باشد (به عنوان مثال باعث کم شدن ضخامتِ آیفون ۷ خواهد شد و یا علاوه بر آن، اپل با راحتی بیشتری می تواند روی ضد آب بودنِ این گوشی کار کند و …) اما ممکن است برای برخی کاربران نیز چندان خوشایند به نظر نیاید.

بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند از هدفون هایی استفاده می کنند که پورت ورودی صدای آن ها همین جک ۳.۵ میلی متری است و به احتمال زیاد این افراد از اینکه هدفون هایشان با خرید نسل جدید آیفون اپل بلااستفاده می شود، چندان از این اتفاق رضایت نخواهند داشت.

اگر شما نیز جزء همین دسته از افراد هستید باید گفت که این خبر دقیقا مخصوص خودِ شماست! یک شرکت ژاپنی آداپتوری آماده کرده که به راحتی جای خالی جک هدفون ۳.۵ میلی متری در آیفون ۷ شما را پُر خواهد کرد. این آداپتور که از دکمه های اصلی مورد نیاز برای جابه جایی بین آهنگ های دلخواهتان نیز بهره می برد، در یک سمت آن از یک پورت لایتنینگ و در سمت دیگر آن از یک خروجی جک ۳.۵ میلی متری برای هدفون های شما استفاده می کند (عملکرد این آداپتور در ویدیوی پایین به وضوح قابل مشاهده است).

تنها مشکل قیمت نسبتا بالای این گجت مفید است. قیمت این آداپتور در حال حاضر ۷۰ دلار بوده که البته امیدواریم که تا زمان رونمایی از آیفون ۷، شرکت های دیگری نیز برای ساخت چنین آداپتورهایی دست به کار شوند و به طبعِ آن، قیمت این محصول نیز کاهش یابد.

البته لازم به ذکر است که راه حل دیگری نیز برای این داستان وجود دارد و آن خریدِ هدفون جدیدی است که از پورت لایتنینگ استفاده می کند اما به نظر می رسد که خرید چنین آیفونی چندان به صرفه نخواهد بود.

در ادامه ویدیوی مربوط به این آداپتور کاربردی و مفید را مشاهده خواهید کرد:

.

.

نظر شما در این مورد چیست و شما چه راهی را برای این موضوع انتخاب می کنید؟ آیا شما از جمله کسانی هستید که تمایل به خرید این آداپتور دارند و یا قصد خرید یک هدفون جدید برای آیفون ۷ خود دارید؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: macrumors


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری در آیفون ۷ و راه حل استفاده از هدفون های قدیمی اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.