خبر خوش برای دارندگان سیم‌کارت همراه‌اول: شما سهام‌دار شرکت می‌شوید!

همراه اول

حتما این روزها خبرهای زیادی از صعود بورس شنیده‌اید و می‌دانید که بازدهی این بازار نسبت به بازارهای دیگر بالاتر بوده است اما بسیاری از افراد نحوه حضور در این بازار را نمی‌دانند که همراه اول برای سهیم کردن مشتریانش در سود خود وارد عمل شده و قصد دارد تا با شرایطی اقدام به سهامدار کردن مشترکینش کند!

به گزارش آی‌تی‌رسان، شنیده‌ها از شرکت همراه اول نشان می‌دهد که این شرکت در حال برنامه ریزی برای سهامدار کردن مشترکین خود بوده و هر فرد در این شرکت به اندازه ودیعه سیم کارت دائمی خود صاحب سهام شرکت همراه اول خواهد شد. این سهم که جزو سهم‌های با ریسک بسیار اندک و با سود بسیار مناسب در بورس اوراق بهادار کشورمان محسوب می‌شود، در حالی به مشترکین این شرکت خواهد رسید که طبق گفته‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه‌ای برای ایشان به همراه نخواهد داشت.

البته گفتنی است که شرکت همراه اول بیش از 10 سال است که خصوصی‌سازی شده و ودیعه‌های زیادی از مشترکین این شرکت دریافت شده است که تکلیف آنها مشخص نشده و طبیعتا بایستی صاحبان این ودایع به حقوق خود برسند. به همین دلیل است که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به موضوع مربوطه ورود کرده و با پاسخ مثبت و واکنش مساعد همراه‌اول روبرو شده است و این شرکت نیز در طرح مذکور مشارکت خواهد داشت.

البته به گفته جهرمی، انجام پیش‌نیازهای مربوط به این اقدام پیچیده بود و نیاز به زمان زیادی دارد که به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش حقوقی سازمان تنظیم مقررات در حال تدوین بوده و به‌زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

نوشته خبر خوش برای دارندگان سیم‌کارت همراه‌اول: شما سهام‌دار شرکت می‌شوید! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.