خودکفایی کشور در تولید آنتن‌های نظامی و مخابراتی

مدیر یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه آنتن‌ها، جاذب‌های الکترومغناطیسی و ادوات پسیو، از تولید انواع آنتن‌های مخابراتی و نظامی در پارک علم و فناوری البرز و خودکفایی کشور در تولید این آنتن‌ها خبر داد.
 
نصیرالدین پورجعفری با اعلام این خبر گفت: پس از یک دهه فعالیت پژوهشی و صنعتی در زمینه طراحی، ساخت و تولید انواع آنتن‌ها، جاذب‌های الکترومغناطیسی و ادوات پسیو در باند فرکانسی ۱۰۰  KHz تا ۶۰ GHz ، ایران در زمینه طراحی، ساخت و تولید انواع آنتن‌ها خودکفا شد.
 
وی افزود: با این اقدام ایران چهارمین کشور جهان است که به دانش طراحی، ساخت و تولید انواع آنتن‌های نظامی، مخابراتی، نقطه به نقطه و انواع ارتباطات راهبردی دست یافته است.
 
پورجعفری با اعلام اینکه این شرکت دانش‌بنیان از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این شرکت در سال ۱۳۹۳ به عنوان شرکت دانش‌بنیان انتخاب شده است، همچنین این شرکت عضو پارک علم و فناوری استان البرز و سندیکای صنعت مخابرات ایران است.
 
بر اساس این گزارش، این شرکت تولیدکننده آنتن در تولید محصولاتش در داخل کشور بدون رقیب است و با ارائه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب با شرکت‌های خارجی رقابت می‌کند.