درز اطلاعات در مورد پرچمدار جدید شیائومی

اخیراً برخی اطلاعات در باب پرچمداران جدید شیائومی، یعنی Redmi 5 و Redmi Note 5 به بیرون درز کرده است. آن گونه که آسین ایج گزارش می دهد، Redmi 5 دارای سه مدل Redmi 5A، Redmi 5 و Redmi 5 Plus خواهد بود. گویا شیائومی بیشتر بر روی رم، حافظه و پردازنده ی این گوشی ها تمرکز کرده است. این سه گوشی، به ترتیب از ۱۶، ۱۶ تا ۳۲ و ۲۳ تا ۶۴ گیگابایت حافظه برخوردار خواهند بود و قرار است در رنگ های طلایی، مشکی و خاکستری روانه ی بازار شوند.

گویا آی تی – برخی اطلاعات در باب پرچمداران جدید شیائومی، یعنی Redmi 5 و Redmi Note 5 به بیرون درز کرده است. آن گونه که آسین ایج گزارش می دهد، Redmi 5 دارای سه مدل Redmi 5A، Redmi 5 و Redmi 5 Plus خواهد بود. گویا شیائومی بیشتر بر روی رم، حافظه و پردازنده ی این گوشی ها تمرکز کرده است. این سه گوشی، به ترتیب از ۱۶، ۱۶ تا ۳۲ و ۲۳ تا ۶۴ گیگابایت حافظه برخوردار خواهند بود و قرار است در رنگ های طلایی، مشکی و خاکستری روانه ی بازار شوند.
اما از Redmi Note 5 آن چنان اطلاعاتی در دست نیست. فقط می دانیم که با پردازنده ی اسنپدراگون ۶۳۰ و رم ۳ یا ۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد و همچنین دارای سیستم عامل MIUI خواهد بود.
گفتنی است که خودِ شیائومی هیچ یک از این اطلاعات را تأیید و البته رد نکرده است.