درز تصاویری از هدفون بی سیم و ساعت هوشمند فیت بیت

درز تصاویری از هدفون بی سیم و ساعت هوشمند فیت بیت
شرکت فیت بیت یکی از کمپانی های مطرح در زمینه تولید محصولات پوشیدنی شناخته می شود که تاکنون توانسته با عرضه محصولاتی قابل توجه خودی نشان دهد و برند ارزشمندی در میان رقبا به شمار رود.

به نظر می رسد این شرکت قصد داشته بزودی هدفون بی سیم و ساعت هوشمند جدیدی را معرفی نماید. زیرا به تازگی چند تصویر مربوط به این دو محصول توسط وب سایت یاهو فاش شده که آنها را به شکل تصویری رندر شده نشان می دهد.

ساعت هوشمند فیت بیت با اسم رمز Project Higgs شناخته شده و از طراحی مربع با بند فلزی برخوردار است. این می تواند Project Higgs را به ساعتی پریمیومی تبدیل کند که در مقایسه با دیگر برندها طراحی زیباتر را شامل شود. از ویژگی های Project Higgs باید به سنسور ضربان قلب، GPS، صفحه نمایشی با شدت روشنایی ۱۰۰۰ نیت، قابلیت پرداخت بی سیم، پخش موسیقی و باتری با عمر چهار روزه اشاره کرد.

درز تصاویری از هدفون بی سیم و ساعت هوشمند فیت بیت درز تصاویری از هدفون بی سیم و ساعت هوشمند فیت بیت

چنین مشخصه هایی Project Higgs را به اسمارت واچی قابل توجه تبدیل می کند که در هنگام معرفی قادر است همانند محصولات رده بالا، نظر همگان را جلب نماید. فیت بیت می خواهد سیستم عامل اختصاصی خود را جایگزین اندروید ور در Project Higgs نماید و این می تواند کمی به فروش آن لطمه وارد کند. زیرا محصولات اندرویدی چه به شکل تلفن هوشمند یا تبلت و چه به صورت گجت پوشیدنی، فروش بیشتری داشته و کاربری با سیستم عامل اختصاصی فیت بیت شاید مورد توجه مشتریان این شرکت مطرح، قرار نگیرد.

گذشته از درز تصویر ساعت هوشمند، شاهد انتشار تصویر هدفون بی سیمی با اسم رمز Parkside هستیم. هدفونی با پوشش آلومینیومی و گوشی های نرم که به نظر کیفیت صوتی بالایی را به مخاطب ارائه می‌دهد. احتمال می‌رود ساعت هوشمند Project Higgs و هدفون بی سیم Parkside هر دو در اواخر سال جاری معرفی و عرضه شوند. جزئیات بیشتری در کار نبوده و باید به انتظار ادامه داد.

 

منبع: nextpowerup

مطلب درز تصاویری از هدفون بی سیم و ساعت هوشمند فیت بیت برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.