در صورت خراب شدن دکمه هوم خازنی آی‌فون ۷ ، از دکمه ی مجازی استفاده کنید!

در صورت خراب شدن دکمه هوم خازنی آی‌فون 7 ، از دکمه ی مجازی استفاده کنید!

محصولاتی که از کمپانی دره سیلیکونی اپل به بازار راه پیدا می‌کنند همیشه خاص هستند و طرفداران وفادار مخصوص خود را دارند؛ به همین دلیل است که اپل در بازار موبایل‌ها، به‌تنهایی می‌تازد. اخیرا، برای یکی از پرچمدارن این کمپانی یعنی آی‌فون ۷ (iPhone 7) مشکلاتی به وجود آمده که کمپانی با توجه به‌ پیش بینی اتفاق افتادن چنین مشکلی، از قبل برای آن‌ یک جایگزین مجازی تعبیه کرده بود. بدین ترتیب، صاحبان آی‌فون ۷ سر بی کلاهی نخواهند داشت. در ادامه با تکرا همراه باشید تا داستان را برایتان تعریف کنیم.

تصور کنید که در خانه نشسته‌اید و گوشی آی‌فون ۷ (iPhone 7) در حال شارژ شدن است؛ ولی به‌یک‌باره گوشی شما خاموش شده و دوباره روشن می شود. اما اینبار، یک پیام عجیب هم بر روی صفحه آن با محتوای  ” your Home button is bust” نمایش داده می‌شود. این یعنی دکمه سخت‌افزاری هوم بر روی آی‌فون شما خراب شده و اکنون مجبورید که دکمه مجازی موجود بر روی صفحه‌نمایش را استفاده کنید تا وقتی‌که گوشی خود را با مراجعه به نمایندگی، تعمیر کنید.

ماجرایی که تعریف شد، اتفاقی بوده که برای یکی از اعضای انجمن  مک رومورز (MacRumors)  رخ داده است و این احتمال وجود دارد که برای دیگر کاربران این گجت کمپانی کالیفرنیایی اپل هم اتفاق بیفتد. همان‌طور که می دانید هیچ قطعه‌ای در دنیای فنّاوری وجود ندارد که از عدم خراب شدن آن، ۱۰۰ درصد مطمئن باشیم. اگرچه دکمه خانه لمسی مبتنی بر موتور گوشی‌های آی‌فون ۷ (iPhone 7) بهتر از نوع مکانیکی آن در نسل‌های قبلی آی‌فون هستند؛ ولی بازهم انتظار می‌رود که مشکلی برای آن پیش بیاید و تا ابد بدون خرابی نخواهد ماند.

خوشبختانه گوشی‌های آیفون به قدری هوشمند هستند که به شما خبر می دهند که یک قسمت از سخت‌افزار گجت دچار مشکل شده و سپس یک جایگزین هم برای شما ارائه خواهند کرد و می توانید قبل از تعمیر، از آن استفاده کنید. در حال حاضر که این قضیه را می‌دانید، اگر این مشکل برای شما رخ داد، مانند کاربر انجمن مک رومورز (MacRumors)، مات و مبهوت نخواهید ماند.

امیدواریم که این خرابی دکمه خازنی گوشی آی‌فون خودبه‌خود نبوده باشد و یک اپیدمی بین کاربران برای استفاده از دکمه مجازی خانه در صفحه‌نمایش به وجود نیاید. بااینکه دکمه مجازی گزینه بدی نیست ولی نمی‌تواند یک جایگزین اساسی محسوب شود.

خراب شدن دکمه خازنی خانه در موبایل آی‌فون 7

.

منبع: Phonearena

نوشته در صورت خراب شدن دکمه هوم خازنی آی‌فون ۷ ، از دکمه ی مجازی استفاده کنید! اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.