دسترسی نوت ۷ به شبکه های موبایلی در کشور نیوزیلند قطع خواهد شد

دسترسی نوت 7 به شبکه های موبایلی در کشور نیوزیلند قطع خواهد شد.

دسترسی نوت ۷ به شبکه های موبایلی در کشور نیوزیلند قطع خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید :

به نظر می رسد که خبرها و حاشیه های گوشی پر حاشیه نوت ۷ تمامی ندارد. در پی آنکه آتش سوزی های پیاپی این گوشی ها، سامسونگ را وادار به توقف تولید این گوشی کرد، سود شرکت سامسونگ در این سه ماهه مالی به شدت افت کرد و باعث کاهش درآمد شرکت سامسونگ از بخش موبایل شد. اما با اینکه این غول کره ای اعلام فراخوانی برای این گوشی ها را کرده هنوز هم عده ی زیادی از دارندگان این گوشی ها هستند که حاظر نیستند گوشی های خود را پس بدهند.

به همین خاطر شرکت سامسونگ و شرکای تجاری این شرکت در نیوزیلند تصمیم گرفتند تا تصمیم دیگری را اخذ کنند. قرار است تا در روز ۱۸ نوامبر کلیه ارتباطات گوشی های سامسونگ گلکسی نوت ۷ در کشور نیوزیلند با همه ی شبکه های موبایلی این کشور قطع شود. این خبر بدین معنی است که دیگر گوشی های نوت ۷ در این کشور قادر نیستند هیچ تماسی دریافت و یا ارسال کنند و همچنین تمام ارتباطات پیامکی آن ها قطع خواهد شد و همچنین قادر نخواهند بود تا به اینترنت دیتای موبایل دسترسی داشته باشند. البته این گوشی ها همچنان قادر خواهند بود تا از طریق وای فای به اینترنت متصل شوند.

به گفته وبسایت Stuff تصمیم قطع ارتباط شبکه ای با گوشی های گلکسی نوت ۷ به وسیله ی اپراتورهای محلی و همچنین با موافقت شرکت سامسونگ گرفته شده است. به گفته Geoff Thron، مدیر انجمن ارتباطات در کشور نیوزیلند، اکثر گوشی های گلکسی نوت ۷ در این کشور تعویض شده اند؛ اما تعداد کمی از این گوشی ها هنوز در اختیار مشتریان است. او همچنین اظهار داشت که تلاش های زیادی برای تماس با مشتریان انجام شده است تا آن ها را قانع کنند گوشی های نوت ۷ خود را بازگردانند؛ اما به نظر می رسد که تمامی این تلاش ها موفقیت آمیز نبوده است.

حالا اما پرسش اساسی این است که آیا شرکت سامسونگ و اپراتورها، این استراتژی را در کشورهای دیگر هم پیاده می کنند یا خیر؟ حقیقت این است که همه کاربران از گوشی های نوت ۷ خود استفاده نمی کنند و تنها تعدادی کمی از این افراد در سراسر جهان هستند که هنوز به استفاده از گوشی های سامسونگ گلکسی نوت ۷ خود اصرار دارند. هنوز شرکت سامسونگ بیانیه ی رسمی در این باره صادر نکرده است و هنگامی که این کار را انجام داد، دیگر از صحت این خبر اطمینان حاصل خواهیم کرد.

.

منبع : androidauthority  

نوشته دسترسی نوت ۷ به شبکه های موبایلی در کشور نیوزیلند قطع خواهد شد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.