دسترسی کاربران دستگاه‌های گلکسی سامسونگ به منوی غذایی مخفی برخی رستوران‌ها

اخیرا منوی مخفی رستوران‌ها محبوبیتی نسبی پیدا کرده‌اند. این منوها به‌طور معمول شامل ظروفی هستند که احتمالا بسیاری از مردم از آن‌ها هیچ اطلاعی ندارند و در برخی موارد این منوها شامل غذاهایی واقعا خوشمزه‌تر از نمونه‌های ارایه شده به عموم هستند. کشف آیتم‌های موجود در این منوهای اسرارآمیز احتمالا یک سرگرمی مفرح به‌شمار می‌آید و ظاهرا چنان‌چه شما صاحب یکی از دستگاه‌های گلکسی سامسونگ هستید؛ در این‌صورت به برخی از آیتم‌های مذکور دسترسی خواهید داشت.

سامسونگ اخیرا از همکاری خود با 4 رستوران زنجیره‌ای در بریتانیا خبر داد. منوی مخفی این رستوران‌ها تنها برای کاربران گجت‌های گلکسی قابل‌دسترس خواهد بود. این 4 رستوران شامل Bill’s، The Breakfast Club، Patty & Bun و Pizza Pilgrims هستند. چنان‌چه شما یکی از دارندگان هندست‌های گلکسی سامسونگ هستید؛ در این‌صورت به وب‌سایت سامسونگ مراجعه نموده و کد موجود در قسمت فوقانی پنل را اسکن کنید. بدین ترتیب ظرف غذا برای شما نمایان خواهد شد.

در صورت استفاده از یک هندست غیر گلکسی، این قابلیت عمل نخواهد کرد. اما این موضوع مانع از آن نخواهد شد که کاربران هندست‌های گلکسی از جانب دوستان خود به ارایه سفارش بپردازند. هنوز به‌طور قطعی مشخص نیست که این برنامه تبلیغاتی برای چه مدت زمانی اجرا خواهد شد؛ اما ظاهرا این ایده یک روش بسیار مفرح برای بهره‌مندی از فناوری به‌شمار می‌رود. البته بعید است که دسترسی به یک منوی مخفی برای ترغیب مردم به خریداری محصولات سامسونگی کفایت نماید. اما چنان‌چه در بریتانیا سکونت دارید و به‌عنوان صاحب یک گوشی گلکسی مایل به ارزیابی قابلیت‌های جدید هستید؛ در این‌صورت بررسی مشخصه مذکور احتمالا خالی از لطف نخواهد بود.

نوشته دسترسی کاربران دستگاه‌های گلکسی سامسونگ به منوی غذایی مخفی برخی رستوران‌ها اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.