دوربین جداشونده DxO برای اندروید در راه است

قطعا تاکنون نام DxO را هنگام بررسی تخصصی دوربین‌های موبایل شنیده‌اید. این کمپانی دو سال پیش دوربین جداشونده‌ای با نام DxO One را برای سیستم عامل iOS عرضه کرد. تا امروز نمونه‌ای برای اندروید عرضه نشده بود اما ظاهرا اکنون نوبت به این سیستم عامل رسیده تا از دوربین جداشونده DxO بهره‌مند شود.

دوربین DxO One از طریق درگاه لایتنینگ به دستگاه مورد نظر متصل می‌شد و تمام انتظاراتی را که می‌توانستید از یک دوربین داشته باشید، برآورده می‌کرد. این کمپانی اخیرا تایید کرده که نسخه جدیدی از دوربین جداشونده DxO One را برای اندروید عرضه خواهد کرد که از درگاه USB-C برخوردار است. بنابراین دوربین موردنظر قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی مجهز به پورت USB نوع C را دارد.

دوربین جداشونده DxO

DxO ادعا کرده دوربین جدیدش علی‌رغم اندازه کوچکی که دارد، عملکرد قابل قبولی در تصویربرداری ارائه می‌دهد. این دوربین 20.2 مگاپیکسلی به همراه گشودگی دیافراگم f/1.9 قادر به ثبت تصاویر با فرمت RAW بوده و دارای نمایشگر لمسی برای کنترل ساده و سریع است. این دوربین با وزن 108 گرم، اندازه‌ای برابر با 67.5 در 48.85 در 26.25 میلی‌متر دارد.

هنوز اطلاعاتی در مورد این دوربین اندرویدی منتشر نشده و از تفاوت‌های آن با نسخه اصلی اطلاعی نداریم. با وجود قیمت 499 دلاری DxO One، قیمت این نسخه اعلام نشده است. این کمپانی در تاریخ 2 نوامبر اطلاعات بیشتری را در خصوص محصول جدید خود ارائه خواهد کرد.

نوشته دوربین جداشونده DxO برای اندروید در راه است اولین بار در پدیدار شد.