دوسوم مدیران از خدمات ابری صنعتی استفاده می‌کنند

در حالی که بیشتر سازمان‌ها اپلیکیشن‌های مهم خود و تمامی فرآیندهای پردازش مرتبط با آنها را به فضای پردازش ابری انتقال داده‌اند، همچنان تعداد زیادی از این اپلیکیشن‌ها خارج از فضاهای ابری معمول از جمله AWS آمازون، Azure مایکروسافت و Cloud Platform گوگل به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند و این طور که نظرسنجی جدید مرکزTechRepublic  نشان داده است،‌ سازمان‌ها همچنان تمایل دارند فعالیت‌های خود را به فضاهای ابری انتقال دهند.
 
خدمات پردازش ابری سازمانی در یک فضای عمودی و با تمرکز بر فرآیندهای تخصصی با ابزارها، فناوری‌ها و سرویس‌های سازمانی متناسب با یک صنعت خاص توسعه میابند و فروشندگان این قبیل خدمات تلاش فراوان می‌کنند تا نیازهای دقیق هر یک از صنایع را به صورت مجزا شناسایی کنند.
 
آقای جوری مدیر اطلاعاتی مرکزTechRepublic  در این خصوص توضیحاتی را مطرح کرد. «کریس سیبرن» یکی از مشاوران IT نیز در این خصوص گفت: «ما از خدمات پردازش ابری صنعتی استفاده می‌کنیم و با بیشتر مشتریان راهکارهای ابری صنعتی در ارتباط هستیم. ما از نزدیک مشاهده کردیم که برای دستیابی به افزایش به کارگیری خدمات ابری، ارایه دهندگان این قبلی سرویس‌ها به میزان فزاینده توانمندی‌های خود را به صورت افقی گسترش داده‌اند تا بتوانند راهکارهای ابری صنعتی را در اختیار بگیرند. این در حالی است که ارایه‌ دهندگان خدمات ابری سازمانی با تشکیل کنسرسیوم‌های مختلف سعی می‌کنند به صورت گسترده‌ر به نیازهای صنایع مختلف پاسخ دهند».