دومین نسخه بتا اندروید ۱۰ برای گلکسی S9 و S9 پلاس در هفته بعد منتشر خواهد شد

به گفته سامسونگ، دومین بتا رابط کاربری One UI 2.0 به همراه اندروید 10 برای تلفن‌های گلکسی S9 و +S9 در هفته آینده منتشر خواهد شد تا این اسمارتفون‌ها نیز مانند سری گلکسی نوت 9، دو بتای اصلی را دریافت کنند.

هنوز، زمان زیادی تا انتشار نسخه پایدار اندروید 10 برای هندست‌های سری گلکسی S9 باقی مانده است. به عنوان مثال، تلفن‌های سری گلکسی S10 قبل از دریافت آخرین نسخه پایدار اندروید، هفت بتا دریافت کرده بودند.

اندروید 10 گلکسی S9

با مشاهده نقشه راه سامسونگ برای انتشار آپدیت اندروید انتظار داریم که جدیدترین نسخه این سیستم‌عامل برای سری گلکسی S9 در فوریه 2020 منتشر شود. البته، برخی از اسمارتفون‌های موجود در نقشه راه (مانند گلکسی S10)، زودتر از موعد بروزرسانی اندروید را دریافت کرده‌اند. بنابراین، امیدواریم که روند فوق برای سایر تلفن‌های هوشمند سامسونگ نیز رخ دهد.

اسمارتفون بعدی که طی چند هفته آتی یا ماه آینده، بروزرسانی اندروید 10 را دریافت می‌کند، سامسونگ گلکسی نوت 10 خواهد بود. انتظار داریم که آپدیت فوق برای این هندست تا پایان ماه جاری میلادی یا ماه ژانویه منتشر شود.

نوشته دومین نسخه بتا اندروید 10 برای گلکسی S9 و S9 پلاس در هفته بعد منتشر خواهد شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.