دومین نسخه بتا رابط کاربری One UI سامسونگ برای گلکسی نوت ۱۰ منتشر خواهد شد

سامسونگ مشغول کار برروی آپدیت رابط کاربری One UI است و بتاهای مختلف این رابط را برای چندین بازار منتشر کرده تا کاربران زیادی بتوانند نقشی در بهبود آن ایجاد کنند. به گفته انجمن رسمی سامسونگ در کره جنوبی، کاربران اسمارتفون گلکسی نوت 10 تا پایان هفته جاری دومین بتا One UI 2.0 را دریافت خواهند کرد.

رابط کاربری One UI

به نظر می‌رسد که پکیج جدید سامسونگ دارای قابلیت‌های جدیدی نباشد، زیرا دومین بتا به منظور رفع اشکالات بتا اول منتشر می‌شود. رابط کاربری One UI 2.0 برپایه اندروید 10 توسعه داده شده است.

در نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی سامسونگ، بهبود طراحی و اشغال فضای کمتر در نوتیفیکیشن‌ها را شاهد هستیم. به اضافه، طراحی مجدد حالت تاریک سیستم نیز اعلانات، مرورگر و چندین برنامه سیستمی را پوشش داده است تا طراحی کلی رابط دستخوش تغییراتی شود.

علاوه بر طراحی ظاهری، امنیت شخصی کاربران نیز در این رابط بهبود می‌یابد. برای شرکت در برنامه بتا رابط کاربری سامسونگ می‌توانید از طریق اپلیکیشن Samsung Members برروی اسمارتفون گلکسی S10 یا گلکسی نوت 10 در این برنامه ثبت‌نام کنید.

نوشته دومین نسخه بتا رابط کاربری One UI سامسونگ برای گلکسی نوت 10 منتشر خواهد شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.