دو مدل اپل واچ در سال جاری معرفی خواهد شد

دو مدل اپل واچ در سال جاری معرفی خواهد شدبا توجه به گزارشاتی که اخیرا منتشر شده، تحلیلگران می گویند که شرکت اپل در سال جاری دو مدل اپل واچ عرضه خواهد کرد.

در واقع مین چین گو تحلیلگر KGI معتقد است که در سال جاری شاهد دو مدل ساعت هوشمند اپل خواهیم بود. این تحلیلگر در بیانیه ای به سرمایه گذاران، گفته است که یکی از نسخه های اپل واچ احتمالا نسبت به اپل واچ کنونی موجود در بازار، با به روز رسانی حداقلی  می آید و نسخه ی دیگر با ویژگی ها و قابلیت های جدید همراه خواهد بود و از این اپل واچ ۲ نام می گیرد.

همچنین گفته شده است که نسخه ای که با به روز رسانی حداقلی همراه است توسط پردازنده TSMC که روی فرآیند ۱۶ نانومتری کار می کنند، می آید و همچنین قابلیت ضد آب خواهد داشت. از سوی دیگر، نسخه ای که اپل واچ ۲ نام خواهد گرفت شامل قابلیت هایی از جمله پشتیبانی از GPS، فشار سنج و همچنین ظرفیت باتری بالاتر خواهد بود.

جالب است بدانید که هیچ کدام از این نسخه ها در طراحی ظاهری تغییری نخواند داشت. کو اضافه کرده است که تغییر در فاکتور های اصلی این پوشیدنی اپل در سال ۲۰۱۸ اعمال خواهد شد. همچنین به گفته ی تحلیلگران انتظار می رود که اپل واچ سال ۲۰۱۷ با پشتیبانی از نمایشگر LTE همراه باشد. ولی مشخصات جدید دو نسخه ی اپل واچ سال جاری به مواردی که اشاره کردیم، ختم می شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته دو مدل اپل واچ در سال جاری معرفی خواهد شد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.