دکتر میثم شکری ساز و جایگاهی که با تلاش به دست آمد

بسیاری افراد فکر می کنند موفقیت تنها مختص به افرادی است که سرمایه عظیم یا ژن خوب در اختیار دارند. در حالی که افرادی هم وجود دارند که بدون هیچ کدام از این موارد پله های موفقیت یک به یک پیموده و افتخارت بسیاری را کسب کردند. افرادی که با تکیه بر استعداد و تلاش هایشان و با دست های خالی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و موفقیت های بسیاری به ارمغان آوردند. دکتر میثم شکری ساز یکی از این افراد است.

دکتر میثم شکری ساز کیست؟

دکتر میثم شکری ساز، یکی از کارآفرینان و مدیران اقتصادی برتر کشور می باشد. وی دارای تحصیلات دکترای کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه اشتنبایس آلمان و امیرکبیر تهران و کارشناسی مهندسی صنایع می باشد. وی در یک دهه گذشته دارای سوابق اجرایی متعددی بوده است که از آن جمله می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

مدیر عامل و رییس هیأت مدیره مجتمع آموزشی پارس پندار نهاد، مدیرعامل و رییس هیأت مدیره مرکز توسعه آموزش های مجازی پارس، رییس کنسرسیوم ارزیابی و اعتبارسنجی شرکت ها (کاوش)، رییس موسسه نشر دیجیتال پارسیان، مدیر عامل موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت، رییس انتشارات پارسیان دانش پندار. هم اکنون نیز وی مدیر عامل هولدینگ پارس پندار نهاد و مجموعه های این هولدینگ معتبر می باشد. دکتر میثم شکری ساز در طول سال های فعالیت های حرفه ای خود، افتخارات بسیاری را کسب کرده که از آن جمله می توان به انتخاب او به عنوان مدیر برتر فناوری اطلاعات کشور در سال 1396 اشاره کرد.

جوان اما کارکشته

دکتر میثم شکری ساز یکی از معدود افرادی است که با دست خالی و با تکیه بر عزم راسخ و تلاش های فراوان مسیر ناهمواری ها و مشکلات را پشت سر گذاشته و راه قله های موفقیت را پیموده است. ولی متولد سال 1365 بوده و هم اکنون 34 سال سن دارد. رسیدن به موفقیت ها و افتخارات بسیار در این سن برای بسیاری از مردم عجیب و بعضا غیر ممکن بوده و معمولا فکر می کنند تنها با سرمایه عظیم و روابط گسترده و قوی می توان به آن ها دست یافت. اما هنگامی که زندگی میثم شکری ساز را بررسی می کنیم متوجه می شویم او به تنها هیچ کدام از این موارد را نداشته، بلکه با توجه به دغدغه های فراوان برای خدمت رسانی و تلاش های بسیار در این زمینه به این جایگاه رسیده است. دکتر میثم شکری ساز یکی از برترین کارآفرینان برتر کشور می باشد. ولی در طول سال ها فعالیت حرفه ای خود، مشاغل بسیاری را ایجاد و در زمینه کارآفرینی موفقیت های بسیاری را کسب کرده است. یکی از اولین دغدغه هایی که ذهن این مدیر موفق را درگیر خود کرده بود، نقص ها و مشکلات سیستم های آموزشی قدیمی بود، که با تلاش های فراوان نهایتا وی موفق به تاسیس یکی از اولین مراکز آموزش مجازی در ایران به نام مرکز توسعه آموزش مجازی پارس شد. این مرکز هم اکنون بزرگترین مرکز آموزش مجازی ایران و یکی از برجسته ترین مجموعه ها در حوزه آموزش های الکترونیکی و نوین است.

مدیریت کم نظیر

هنگامی متوجه میزان موفقیت ها و ارزش فعالیت های میثم شکری ساز می شویم، که بدانیم هم اکنون فعالیت های این مدیر موفق، حوزه های مختلف آموزشی و پژوهشی، تجارت و صادرات، گردشگری و توریسم را شامل شده و هولدینگ پارس در حال حاضر بالغ بر 500 نیروی متخصص در بیش از 10 نمایندگی و مراکز این هولدینگ در اختیار دارد. از این رو نمی توان نقش میثم شکری ساز و فعالیت های او در توسعه کسب و کار ها و کارآفرینی را نادیده گرفت. با توجه سن نه چندان بالای دکتر میثم شکری ساز، وی یکی از جوان ترین کارآفرینان و مدیران موفق اقتصادی کشور می باشد. فعالیت های اقتصادی و تجاری وی، یک نمونه بارز مدیریت جوان و پویا در حوزه های اقتصادی بوده و می تواند الگوی بسیاری از فعالین اقتصادی و جوان هایی باشد که به دنبال راه اندازی کسب و کارها و شروع فعالیت های اقتصادی و تجاری هستند.

جالب است بدانید که در طول یک دهه گذشته، هولدینگ پارس و دکتر میثم شکری ساز از جمله معدود کسب و کارهایی بودند که تمامی موانع و تنگناهای اقتصادی را پشت سر گذاشته و همواره در حال رشد بودند. بر خلاف بسیاری از مجموعه ها و کسب و کارها، هولدینگ پارس در این سال ها همواره در حال رشد و ورود به حوزه های اقتصادی جدید بوده است. این موضوع موید مدیریت کم نظیر و برنامه ریزی دقیق اقتصادی از سوی این مدیر جوان و مغز متفکر اقتصادی است. البته از جایی که وی با تکیه بر مهارت ها و تلاش های بی وقفه خود به این جایگاه رسیده است، می توان نتیجه گرفت تنها سرمایه و روابط موفقیت و ثروت نمی آورند. برنامه ریزی وتلاش هم شما را به این جایگاه ها می رساند. البته ذکر این نکته ضروریست، موفقیت و جایگاهی که با تلاش های مداوم و موثر و در طول زمان به دست آمده بسیار پایدارتر از موفقیت ها و جایگاه های یک شبه بوده و به راحتی از بین نمی رود. در این میان لازم است وی را نمونه یکی مدیر اقتصادی نمونه و کارآفرین برتر نامیده و جایگاه و افتخارات کسب شده را لایق این مغز جوان اقتصادی بدانیم.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته دکتر میثم شکری ساز و جایگاهی که با تلاش به دست آمد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.