دیمارک به محلی برای تحول بزرگ دیجیتال مارکتینگ تبدیل خواهد شد

دیجیتال مارکتینگ

بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین جشنواره سالیانه دیجیتال مارکتینگ روز 10 مرداد 98 در تهران برگزار خواهد شد و به گفته برگزار کنندگان این جشنواره به یکی از رویدادهای کشور تبدیل شده که به برابری اجتماعی و دسترسی مساوی به مطالب علمی در این زمینه کمک خواهد نمود.

به گزارش آی‌تی‌رسان، نشست خبری همایش و جشنواره سالانه دیمارک روز گذشته در محل مدرسه کسب و کار ماهان برگزار شد که طی آن مسئولین برگزاری این همایش، توضیحاتی پیرامون این رویداد بزرگ ارائه کردند که با حضور افراد متخصص و شناخته شده در حوزه دیجیتال مارکتینگ برگزار خواهد شد. از جمله نکات قابل توجه و موکد مسئولین این همایش، حضور افرادی است که اولا به صورت کارشناسی و تخصصی انتخاب شده و معمولا حضورشان در سایر همایش‌ها به سختی صورت می‌گیرد.

سه محور اصلی این همایش “ استراتژی‌های برتر در دنیای دیجیتال، ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال و D.I.M.C موفق ” بوده و ارائه مطالب علمی مهم‌ترین اولویتی است که در نگاه مسئولین این جشنواره وجود داشته و قرار نیست این همایش به یک دورهمی تکراری در حوزه دیجیتال مارکتینگ تبدیل شود.

گفتنی است که در این نشست خبری امیرحسین اعظمی، دبیر دیمارک، فرزاد مقدم، رئیس شورای سیاست‌گذاری دیمارک و از اساتید دیجیتال‌ مارکتینگ و فرشته اسدی، مدیر مرکز کسب‌وکارهای ماهان در مدرسه کسب‌وکار ماهان به ارائه توضیحات پرداختند و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

طبق گفته‌های فرشته اسدی، مدیر مرکز کسب‌وکارهای ماهان این همایش و کارهای ابتدایی آن از اسفندماه سال گذشته آغاز شده و با اجرای همایش‌های تخصصی به این مرحله رسیده تا به یک رویداد کشوری تبدیل شود و هفته آینده و طی یک پوشش خبری قابل توجه از طرحی رونمایی خواهد شد که قطعا در حوزه دیجیتال مارکتینگ بی نظیر خواهد بود.

اسدی در ادامه افزود: در این همایش سعی کردیم افرادی را دعوت به سخنرانی کنیم که در حوزه فعالیت خود حرفه‌ای بوده و بهترین بازخورد را برای مخاطبین‌مان داشته باشند. از جمله این افراد می‌توان به مدیران ارشد بخش‌های مختلف دیجی‌کالا، علی‌بابا، همراه اول، اسنپ‌فود و… اشاره کرد.

در ادامه فرزاد مقدم، رئیس شورای سیاست‌گذاری دیمارک نسبت به چرایی برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: پیشرفت کسب و کارهای دیجیتالی باعث شده تا نیاز برای آموزش و یادگیری بیش از قبل شود چرا که تغییرات اساسی در آن ایجاد شده و می‌شود. آمارهای مربوط به فعالیت ایرانی‌ها در فضای مجازی نشان می‌دهد که در حال حاضر درصد بالایی از مردم برای خرید، یا مستقیما به سایت‌های اینترنتی مراجعه می‌کنند و یا از فضای مجازی برای تحقیقات قبل از خرید استفاده می‌کنند که طبیعتا عدم حضور شرکت‌ها در این فضا را به حکم نابودی آنها تبدیل می‌کند.

همچنین امیرحسین اعظمی، دبیر دیمارک به سخنرانان و ارائه دهندگان این همایش اشاره کرد و گفت: اول از همه باید بگویم که همایش دیمارک به صورت سالانه برگزار خواهد شد و با توجه به مشورت‌های انجام شده نیاز به این همایش بیش از پیش احساس شد. طبق برنامه ریزی‌های انجام شده همایش دیمارک در تاریخ اعلام شده برقرار خواهد شد و پس از آن فراخوانی صادر می‌شود تا شرکت‌های مختلف و همه کسب و کارهای موجود در سرتاسر کشور در جشنواره دیمارک شرکت کنند تا بتوانند تندیس دیمارک را دریافت نمایند.

وی در ادامه افزود: سخنرانان این همایش از شرکت‌های مختلف و شناخته شده خواهد بود و پنل و نشست‌های تخصصی در این همایش برگزار خواهد شد.

در ادامه خبرنگار آی‌تی‌رسان پیرامون معیار انتخاب سخنرانان پرسید که فرزاد مقدم در پاسخ به این سوال گفت: ما لیست 93 نفره از افرادی که قابلیت سخنرانی و ارائه مطلب در این همایش داشتند تهیه کردیم و پس از بررسی رزومه و نوشته‌ها و موارد مختلف اقدام به انتخاب سخنرانان فعلی کردیم و به هیچ وجه مسائلی از جمله فعالیت در فضای مجازی یا محبوبیت‌های این چنینی مد نظرمان نبوده و صرفا توانایی فنی و علمی سخنرانان مورد نظر ما هستند.

در ادامه خبرنگار آی‌تی‌رسان در مورد تندیس دیمارک و مشکلاتی که معمولا جشنواره‌های دیگر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند سوال کرد که خانم اسدی و فرزاد مقدم توضیحاتی را پیرامون این موضوع ارائه کردند. اسدی در پاسخ به این سوال گفت: ما اطمینان می‌دهیم که تندیس دیمارک به شرکتی اعطا خواهد شد که از نظر علمی حائز شرایط بوده و منتخب مردم است و به هیچ وجه ریالی برای اهدای این تندیس گرفته نخواهد شد و ما تندیس فروشی نخواهیم داشت چرا که قصد داریم یک جشنواره در سطح استانداردهای بین المللی داشته باشیم.

لازم به ذکر است که این همایش روز 10 مرداد 98 از ساعت 8 صبح تا 18 عصر برگزار خواهد شد و علاقه مندان به حضور در این همایش می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی این همایش به آدرس mahanseminar.com اقدام به ثبت نام نمایند و با توجه به تمایل خود از پلن‌های موجود استفاده کنند.

نوشته دیمارک به محلی برای تحول بزرگ دیجیتال مارکتینگ تبدیل خواهد شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.