رابط کاربری کنسول پلی‌استیشن ۵ به طور صد در صد تغییر می‌کند + تیزر رابط کاربری

پلی‌استیشن 5

سونی در هفته گذشته از طراحی ظاهری کنسول بازی پلی‌استیشن 5 رونمایی کرد. اما این شرکت هیچ توضیحاتی درباره نرم‌افزار کنسول و رابط کاربری آن ارایه نداد. اما خبر جدیدی به دست ما رسیده که نشان می‌دهد رابط کاربری کنسول PS4 صد در صد تغییر می‌کند و عناصر مختلف زیادی به آن اضافه می‌شوند. این خبر را نایب‌ رییس بخش طراحی OX پلی‌استیشن در شبکه اجتماعی Linkedin منتشر کرد.

مک لائورین، درباره این موضوع به جزییات خاصی اشاره نکرد، اما گفت که رابط کاربری در عمل برپایه زبان طراحی بصری جدیدی ساخته شده است. تمرکز اصلی این رابط بر سرعت بوده و مک‌ لائورین گفت: “مهم‌ترین هدف دسترسی به اهداف در کم‌تر از مقیاس میلی‌ثانیه است که در سراسر رابط کاربری اعمال خواهد شد.”

با توجه به این مورد می‌توان حدس زد که مهم‌ترین ویژگی منحصربه‌فرد کنسول پلی‌استیشن 5 استفاده از یک حافظه SSD حرفه‌ای‌تر از حافظه‌های موجود در کامپیوترهای شخصی است. نکته قابل توجه این بوده که کنسول جدید ژاپنی‌ها سریع‌تر از ایکس‌باکس سری X خواهد بود که قبلا هم مطالبی درباره آن شنیده بودیم.

اگر رنگ کنسول جدید سونی را نمی‌پسندید، باید بگوییم که نایب ‌رییس این بخش در پاسخ به کاربرانی که در رابطه با عرضه نسخه مشکی رنگ کنسول سوال پرسیده بودند گفت که “شاید نسخه ویژه‌ای از این کنسول در دسترس همه افراد قرار بگیرد.”

نوشته رابط کاربری کنسول پلی‌استیشن 5 به طور صد در صد تغییر می‌کند + تیزر رابط کاربری اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.