رابط کاربری EMUI 9.1 برای تلفن‌های بیشتری توسط هواوی منتشر خواهد شد

رابط EMUI 9.1

شرکت هواوی و برند آنر در ماه گذشته، آپدیت رابط کاربری EMUI 9.1 را برای 10 تلفن محصول خود عرضه کردند و امروز هم تعدادی از اسمارتفون‌های این دو شرکت نسخه 9.1 رابط کاربری EMUI را دریافت کرده‌اند. این‌بار نوبت بروزرسانی 8 تلفن از هردو برند شده و حتی در بین لیست این بروزرسانی، نام تلفن‌هایی به چشم می‌خورند که در سال 2016 عرضه شده‌اند و آپدیت EMUI 9.1 را دریافت می‌کنند.

لیست دقیق تلفن‌های هواوی و آنر که این آپدیت را دریافت می‌کنند، بدین شرح است:

هواوی میت 9 (Huawei Mate 9)

هواوی میت 9 پرو (Huawei Mate 9 Pro)

هواوی میت 9 پورشه دیزاین (Huawei Mate 9 Porsche Design)

هواوی پی 10 (Huawei P10)

هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus)

نوا 2 اس (nova 2s)

آنر وی 9 (Honor V9)

آنر 9 (Honor 9)

بروزرسانی رابط کاربری EMUI 9.1 مدتی پیش در برخی از کشورها در دسترس کاربران اسمارتفون‌هایی که نام آن‌ها را ذکر کردیم، قرار گرفته بود، اما اکنون یک اعلام رسمی از طرف هواوی برای عرضه این آپدیت منتشر شده است.

به خاطر داشته باشید که این اعلام (خبر) از طرف چین صادر شده است و احتمال دارد که جدیدترین نرم‌افزار هواوی و آنر برای تلفن‌های هوشمند فوق‌الذکر، در سایر نقاط جهان با اندکی تاخیر به دست کاربران برسد.

Huawei Mate 9 Pro

رابط EMUI 9.1 برپایه اندروید 9 (پای) است، اما پیشرفت‌های بسیار خوبی نسبت به نسخه خام اندروید داشته که شامل مواردی مثل اضافه‌شدن سیستم‌فایل EROFS بوده که عملکرد خواندن و نوشتن در حافظه‌های فلش را حدود 20 درصد بهبود می‌بخشد. هم‌چنین، سیستم پیشرفته فشرده‌سازی EROFS فضای خالی نسبتا زیادی را در بخش حافظه تلفن شما ایجاد می‌کند.

قابلیت GPU Turbo 3.0 در نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی هواوی بیش از 20 عنوان بازی از جمله پابجی موبایل (PUBG Mobile) و فورتنایت (Fortnite) را پشتیبانی می‌کند. در بخش گرافیک رابط می‌توان با مشاهده تصاویر پس‌زمینه جدید و آیکون‌های جدید به طراحی مینیمالیستی آن پی برد.

قابلیت هواوی Vlog نیز این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی بتوان افکت‌گذاری برروی ویدیو‌ها و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی را انجام داد.

نوشته رابط کاربری EMUI 9.1 برای تلفن‌های بیشتری توسط هواوی منتشر خواهد شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.