راهنمای سفر‌های متفاوت و تازه برای تابستان ۹۸

برای برنامه‌ریزی سفر در تابستان فرصت بیشتری فراهم است با فراغ بال برای روز‌های آفتابی و بلند تابستانتان برنامه ریزی کنید. در اینجا به توضیح سه مقصد گردشگری که تور‌های منظمی توسط آژانش مقدرسیر برنامه‌ریزی شده اند پرداخته‌ایم این لیست از مقاصد جذاب را بررسی کنید.

سفر به اروپای شرقی با تور بلغارستان

 

با تور بلغارستان امکان دیدن مردم اروپای شرقی را پیدا می‌کنید. بلغارستان کشوری ارزان است و مردمی خون گرم دارد. تور‌های گردشگری به مقصد وارنا برنامه‌ریزی می‌شوند امکان اقامت ۷ شب را در این شهر ساحلی و در کنار دریای مدیترانه را دارید.
وارنا شهری بسیار زیبا با طبیعتی بی‌نظیر است که با توجه به هتل‌های مرفهی که دارد مقصد خوبی برای گذراندن تعطیلات تابستانه شماست. هتل‌های چهار و پنج ستاره را در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر ببینید پکیج تور‌ها با نرخ‌های مختلف ارائه شده برخی هتل‌ها فقط صبحانه سرو می‌کنند و برخی دیگر تمام وعده‌های غذایی حتی نوشیدنی ‌های میان وعده نیز دارند.
علاوه بر ساحل زیبا و فضای سر سبز ساحلی بلغارستان را باید از نظر تاریخی یکی از کشور‌های مهم اروپا محسوب کرد. ساختمان‌ها و موزه‌های باستانی فراوانی در اینجا می‌بینید. یادتان باشد از کلیسای بزرگ جامع ارتدوکس شرق در وارنا دیدن کنید.
فرودگاه وارنا تنها حدود ۸ کیلومتر از مرکز آن فاصله دارد و گردشگران به راحتی با پرواز ماهان در این فرودگاه می‌نشینند و با ترنسفر‌های آژانس به هتل می‌رسند.
معروف‌ترین ساحل بلغارستان نامش ساحل آفتابی است که معمولا پر از گردشگری است که برروی شن‌های سفید آفتاب می‌گیرند و برخی هم در دریا جت اسکی و شنا می‌کنند.

برای سفر به این کشور هیجان انگیز و زیبا نیاز به ویزا دارید البته با ارائه مدارک مورد نیاز به آژانس مشاوران سفر برای شما اقدام به اخذ ویزا می‌کنند و امسال تابستان را در ساحل وارنا می‌گذرانید.

 

تور چین و سفر به میان کشوری با تمدن باستانی

تور چین سفر به سرزمینی باستانی با فرهنگ کهن است که در این روزهای تابستانی بسیار دلچسب و خنک تر از تهران دارد.
چین تقریبا یک سوم جمعیت جهان را در خود جای داده و تفریحات متنوع از هتل‌های مجهز گرفته تا تم پارک‌های هیجان انگیز و بازارهایی که همه چیز در آنها یافت می شود را داراست.
سفر به چین با دیدن شهر‌هایی همچون پکن،شیان، شانگهای، هانگزو و گوانگجو برنامه‌ریزی می‌شود در آژانس مقتدر سیر انواع تور‌های گردشگری و نمایشگاهی چین با نظم بالا و با پرواز‌ ماهان برنامه‌ریزی می‌شوند که همگی به همراه ترنسفر فرودگاهی نیز هستند.
تور‌ها به چند صورت تک مقصدی، دو و سه مقصدی برنامه‌ریزی شده‌اند تا با توجه به خواسته گردشگران قابل انتخاب باشند. در شهر تاریخی و سه هزار ساله‌ی پکن دیدنی‌های محسور کننده ای منتظر شماست با تور‌های گشت شهری آژانس به میدان تیان آمن و دیدن شهر ممنوعه می‌روید و پس از آن معبد بهشت را می بینید در روز‌های بعدی سفر در پکن از کارخانه سنگ یشم و مروارید بازدید می‌کنید و می‌توانید سوغاتی ارزنده تهیه کنید.
در شانگهای با تور‌های گشت شهری آژانس به باغ و بازار یویوآن می‌روید و پس از آن برج تلوزیون شانگهای را می‌بینید. از روی وب‌سایت آژانس برنامه دقیق تور‌های مختلف را دنبال کنید.
اگر در انتخاب تور‌تان شهر زیبای هانگزو هم باشد می‌توانید قایق سواری روی دریاچه وست را تجربه کنید و در دهکده چای نهار را مهمان آژانس باشید.
در انتخاب هتل‌ها دقت کنید سعی کنید هتل‌ چهار ستاره به بالا رزرو کنید تا از خدمات و مکان هتل نیز خیالتان راحت باشد، تمام هتل‌ها برای گردشگران عزیز صبحانه‌های مفصل و بین‌المللی نیز سرو می‌کنند.
حتما می‌دانید که برای این سفر باید ویزا دریافت کنید، برای همین به شما پیشنهاد می‌کنیم هم‌اکنون با کارشناس‌های آژانس هماهنگ کنید تا پس از ارسال دقیق مدارک به سادگی ویزای چین برایتان اخذ و برنامه‌ی سفرتان هماهنگ شود.

 

سفر به سواحل خزر با تور آذربایجان در تابستان ۹۸

باکو یکی از انتخاب‌های اصلی برای سفر هموطنان ایرانی است چون هم خیلی نزدیک ایران است و هم فرهنگی نزدیک ما دارند.

اخذ ویزای باکو  طبق قوانین بین‌المللی برای رسیدن شما به این شهر الزامی است، پس این کار را به آژانس مقتدر سیر بسپارید تا با برنامه‌ریزی تور‌های ارزان هوایی و زمینی امکان سفر به این شهر را به راحتی برایتان فراهم کند. سفر‌های آذربایجان از حدود ۳ تا ۷ شب برنامه ریزی می‌شوند شما می‌توانید به همراه دوستان و بخصوص خانواده و کودکان برای این سفر برنامه‌ریزی کنید.
در سفر با کودکان در این روز‌های گرم تابستانی به آکوا پارک آبی بروید و از انواع وسایل بازی آبی و شیرجه‌زدن در استخر‌های هیجان انگیزش لذت ببرید.
پایتخت آذربایجان به دو بخش مدرن و قدیمی تقسیم می‌شود.
کاخ شیروان شاه را ببینید و از قلعه دختر بازدید کنید، دور تا دور شهر قدیم باکو با دیواری محسور شده که بازار بزرگی هم در سرتاسرش برپاست در اینجا صنایع دستی می‌فروشند. یادتان باشد دو سوغاتی معروف آذربایجان استکان های کمر بارک برای سرو چای و تخته نرد را بخرید.
البته لاکو چند مرکز خرید شامل برند‌های اروپایی و ترک نیز دارد که معروف‌ترین آن ۲۸ مال است که بسیار نزدیک مترو نیز هست البته مرکز خرید پارک هم یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید این شهر است.
پرواز باکو مستقیم و کوتاه است و گردشگران با ایران‌ایر به فرودگاه حیدر الیوف می‌رسند از آنجا با ترسفر‌های فرودگاهی آژانس به هتل می روند.
بهتر است هتل چهار یا پنج ستاره در مرکز باکو رزرو کنید لیست تمام هتل‌ها با خدمات صبحانه در وب‌سایت آژانس قابل رویت است. همین الان در وب‌سایت مقتدر سیر به برنامه‌ها نگاهی بیاندازید و بهترین تور باکو را بخرید.

نوشته راهنمای سفر‌های متفاوت و تازه برای تابستان ۹۸ اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.