راگ‌فون جدید ایسوس با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

شرکت ایسوس تاکنون 3 دستگاه گیمینگ از سری ROG با اسامی راگ‌فون، راگ‌فون 2 و راگ‌فون 3 را به بازار عرضه کرده است. اکنون به‌نظر می‌رسد که کمپانی تایوانی بر روی گوشی گیمینگ نسل آینده خود کار می‌کند. راگ‌فون جدید ایسوس اخیرا در پایگاه داده 2 برنامه برتر بنچمارک با اسامی گیک‌بنچ و HTML5 رویت شده است. در ادامه به بررسی مشخصات احتمالی هندست‌ راگ‌فون 4 یا راگ‌فون 5 ایسوس می‌پردازیم:

اکنون گوشی راگ‌فون جدید ایسوس با شماره مدل ASUS_I005DA در فهرست گیک‌بنچ رویت شده است. بر اساس اطلاعات فهرست این اسمارت‌فون با مادربردی موسوم به Lahaina عرضه خواهد شد؛ نامی که به تراشه اسنپ‌دراگون 888 کوالکام تعلق دارد. در واقع اسم رمز تراشه از نام جزیره‌ای در هاوایی الهام گرفته شده است.

تراشه پرچم‌دار اسنپ‌دراگون 888 به‌همراه 8 گیگابایت حافظه رم مورد بهره‌برداری قرار گرفته و گجت مذکور با سیستم‌عامل اندروید 11 روانه بازار می‌شود. با توجه به اطلاعات فهرست گیک‌بنچ این دستگاه در تست‌های پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازات 1081 و 3584 را کسب نموده است.

همچنین اسمارت‌فون گیمینگ نسل آینده ایسوس در تست‌های بنچمارک HTML5 نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است. این‌بار نیز دستگاهی با شماره مدل ASUS_I005DB در پایگاه داده بنچمارک ظاهر شده است. این اسمارت‌فون موفق به کسب امتیاز 469 از 555 شده است. البته بنچمارک HTML5 به مشخصات سخت‌افزاری هندست هیچ اشاره‌ای نکرده است.

با این‌حال شماره مدل دستگاه نشان‌دهنده یک نکته کلیدی دیگر است. هندست نسل فعلی ایسوس راگ‌فون 3 دارای شماره مدل ASUS_I003DA است؛ بنابراین گوشی گیمینگ آینده ایسوس احتمالا تحت‌عنوان راگ‌فون 5 عرضه خواهد شد. چنین سناریویی منطقی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا کمپانی‌های چینی عمدتا از به‌کارگیری رقم 4 در نامگذاری محصولات خود امتناع می‌کنند.

راگ‌فون جدید ایسوس احتمالا به‌زودی عرضه خواهد شد

اکنون راگ‌فون 5 ایسوس برای نخستین بار در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است. این پدیده بدان معناست که طی ماه‌های آینده احتمالا شاهد انتشار تست‌های بنچمارک بیش‌تری از این محصول خواهیم بود. اگرچه برای اظهارنظر پیرامون جدول زمانی عرضه این اسمارت‌فون هنوز بسیار زود است؛ اما عرضه زودهنگام راگ‌فون 5 توسط ایسوس چندان مایه تعجب نخواهد بود. اکنون سامسونگ تصمیم گرفته تا اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار خود را 1 ماه زودتر از موعد مقرر معرفی نماید و کمپانی وان‌پلاس نیز برنامه مشابهی را در ذهن دارد. با این اوصاف انتظار می‌رود که طی ماه‌های آینده جزئیات بیش‌تری پیرامون راگ‌فون 5 منتشر شود.

 

نوشته راگ‌فون جدید ایسوس با تراشه اسنپ‌دراگون 888 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.