رسیدگی به شکایات رانندگان تاکسی اینترنتی بدون مشخص شدن هویت‌شان صورت می‌گیرد

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی گفت: رانندگان اطمینان داشته باشند که در صورت شکایت از تاکسی‌های اینترنتی، هویت‌شان مشخص نمی‌شود و ما این موضوع را به خوبی پیگیری می‌کنیم.
 
 
رضا الفت نسب عضو هیأت مدیره و سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی، مؤسس و عضو هیأت مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات رانندگان تاکسی های اینترنتی در این اتحادیه به سرعت انجام می شود و رانندگان نگرانی  بابت پیگیری شکایاتشان نداشته باشند.
 
وی ادامه داد: رانندگان اطمینان داشته باشند که هویت‌شان مشخص نمی‌شود و ما این موضوع را به خوبی پیگیری می‌کنیم. 
 
 
الفت‌نسب خاطرنشان کرد: برخی فکر می‌کنند تجارت اینگونه شرکت‌ها که کسب وکار اینترنتی دارند، بر روی سود پولی است که در گردش قرار می‌گیرد، اما چنین چیزی صحت ندارد و اصلا چنین امکانی برای شرکت‌ها وجود ندارد.
 
لازم به ذکر است، اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی، تمامی شکایات مربوط به خریداران یا ارائه دهنگان خدمات اینترنتی را طی مدت ۵ روز بررسی می کند.