رشد ۲ رقمی درآمدهای هواوی طی ۶ ماهه نخست سال ۲۰۱۹ علی‌رغم ممنوعیت‌های ایالات‌متحده

علی‌رغم پایان مشقت‌بار 6 ماهه نخست سال 2019 برای هواوی، این کمپانی کماکان موفق شد به درآمدی بسیار بیش‌تر از دوره زمانی مشابه در سال گذشته دست پیدا کند. در صورت عدم وجود ممنوعیت‌های اعمال شده از سوی ایالات‌متحده، این ارقام یقینا وضعیت بهتری داشتند؛ با این‌حال حتی در وضعیت کنونی نیز بسیار امیدوارکننده هستند.

بر این اساس، طی دوره زمانی 6 ماهه نخست سال 2019، هواوی رکورد رشد 30 درصدی درآمدهای خود را ثبت کرد. نرخ رشد درآمدهای هواوی طی 3 ماهه نخست امسال معادل 39 درصد بود؛ اما در ادامه و طی ماه‌های مه و ژوئن، وضعیت رو به وخامت گذاشت. شتاب بخشیدن به فرآیند توسعه فناوری 5G به کمپانی کمک کرد تا با انعقاد 50 قرارداد تجاری به روند رشد خود ادامه دهد.

بنابراین اکنون با توجه به این‌که دولت آمریکا و هواوی به حل مشکل موجود میان یکدیگر نزدیک شده‌اند؛ لذا کمپانی چینی بایستی قادر به ادامه روند عملکردی خود بوده و رویای تبدیل شدن به برترین تولیدکننده اسمارت‌فون در جهان را پیگیری نماید.

نوشته رشد 2 رقمی درآمدهای هواوی طی 6 ماهه نخست سال 2019 علی‌رغم ممنوعیت‌های ایالات‌متحده اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.