رندرهای تبلیغاتی طرح نهایی ساعت هوشمند Fitbit فاش شدند

کمپانی Fitbit قبل از عرضه اولین محصول خود به بازار، دو شرکت تولیدکننده ساعت‌های هوشمند Pebble و Vector Watch را خریداری نمود. اگرچه براساس شایعات قرار بود که اسمارت واچ جدید Fitbit در سه‌ماهه دوم سال یعنی تابستان روانه بازار شود ولی این کمپانی اعلام نمود که این دستگاه در سه‌ماهه چهارم سال یعنی پاییز و در فصل خرید تعطیلات سال نو عرضه خواهد شد.

تعدادی عکس محدود در ماه مه از این اسمارت واچ به بیرون درز پیدا نمود که محصول آینده کمپانی Fitbit را نشان می‌داد. اگر شما این تصاویر را قبلا دیده‌اید از عکس‌های جدید منتشر شده از این ساعت هوشمند هیجان‌زده نخواهید شد.

در بسیاری از نشریات، مقالات متعددی در ارتباط با مشخصات این ساعت هوشمند به چاپ رسیده که این محصول را از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار داده است. تصاویر منتشر شده تایید می‌کنند که این اسمارت واچ در رنگ‌های مختلفی مانند قاب نقره‌ای و بند آبی تیره، قاب رز گلد و بند آبی قاب تیره و بند مشکی موجود است.

منابعی که این تصاویر را فراهم نموده‌اند ادعا می‌کنند که این مجموعه عکس‌ها درواقع آخرین طراحی تایید شده برای ساعت هوشمند Fitbit بوده و این همان ساعت هوشمندی است که در انتهای سال 2017 عرضه می‌‎گردد. توجه داشته باشید که این اسمارت واچ دارای دکمه تنظیمات و همچنین سنسور ضربان قلب همانند Fitbit Blaze است.

در کنار تمامی ویژگی‌ها قبلی یک اسمارت واچ، ساعت هوشمند Fitbit قابلیت‌های جذاب دیگری نیز دارد. Fitbit تایید نموده که این ساعت هوشمند بر روی پلتفرم مخصوص خودش اجرا می‌شود اما یک SDK را عرضه خواهد نمود که سازندگان اپلیکیشن‌ها بتوانند محصولات خود را خلق کنند.

نوشته رندرهای تبلیغاتی طرح نهایی ساعت هوشمند Fitbit فاش شدند اولین بار در پدیدار شد.