رندرهای جدید، گوشی ال‎جی جی ۶ را در سه رنگ مختلف به نمایش گذاشته است

شرکت ال‌جی، یک رویداد خبری در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ در شهر بارسلون در فردا برگزار خواهد کرد و در این مراسم، گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۶ به صورت رسمی معرفی خواهد شد. تصویری از مدل مشکی رنگ این گوشی، چند روز پیش منتشر شده بود و رندر تازه منتشر شده، این گوشی را در سه رنگ مختلف نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

شایعه‌پرداز معروف توئیتر یعنی اوان بلس، به‌تازگی رندر جدیدی را از گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۶ منتشر کرده است که این گوشی را به در سه رنگ مشکی، سفید و پلاتینی به نمایش گذاشته. با قضاوت براساس تصویر منتشر شده، می‌توان تایید کرد که گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ در مقایسه با گوشی‌های گذشته از سری “جی” تفاوت‌های چشم‌گیری دارد.

شرکت سازنده در این مدل، طراحی ماژولار را کنار گذاشته است و به همین جهت، ال‌جی موفق شده تا ال‌جی جی ۶ را با یک شاسی ضدآب ارائه دهد. هم‌چنین به دلیل حذف طراحی ماژولار، امکان دسترسی مستقیم به باتری برای کاربران فراهم نخواهد بود و این در حالی است که شرکت ال‌جی به یک ویژگی متمایز برای گوشی‌های ال‌جی جی ۵ و جی ۴ پرداخته بود.

ال‎جی جی ۶

در رابطه با مشخصات‌فنی این گوشی نیز، باید گفت که ال‌جی جی ۶ از یک نمایشگر بزرگ ۵٫۷ اینچی فول ویژن با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ استفاده می‌کند و برخلاف ال‌جی جی ۵، مدل جدید گوشی پرچم‌دار ال‌جی از سری جی به نمایشگر Quad HD + مجهز شده است. این بدین معنی خواهد بود که گوشی ال‌جی جی ۶ از یک نمایشگر با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل استفاده می‌کند که چگالی پیکسلی بیشتر را در مقایسه با نمایشگرهای Quad HD برای صفحه‌نمایش به همراه دارد.

شرکت ال‌جی تلاش نموده تا گوشی پرچم‌دار جدید خود را با یک نمایشگر با اندازه بزرگ‌تر و بدنه جمع‌وجورتر در مقایسه با نسل قبل عرضه نماید و به همین جهت، حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش به طور قابل‌توجهی کاهش یافته است. همان‌طور که در این رندرها مشاهده می‌شود، حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر بسیار کوچک است و در حاشیه بالا، بلندگو، تعدادی سنسور و دوربین سلفی و در حاشیه پایین لوگوی شرکت ال‌جی جلب‌توجه می‌کند.

برای گوشی ال‌جی جی ۶، یک دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و فلاش LED به همراه حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی، جای گرفته است. برخلاف ال‌جی جی ۵، دوربین و حسگر اثرانگشت بیرون‌زدگی ندارد و جلوه‌ای جذاب‌تر به گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی داده است. این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام با چهار هسته پردازشی همراه خواهد بود و چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.

بنابر مشخصات رسمی اعلام شده، ال‌جی جی ۶ به یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود و سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به همراه دستیار صوتی گوگل با این گوشی همراه شده است. گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی به عنوان اولین گوشی غیر گوگلی از دستیار صوتی گوگل اسیستنت به صورت پیش‌فرض استفاده می‌کند و کیفیت صدای خروجی ال‌جی ۶ به لطف استفاده از مدل بهبودیافته تراشه Quad DAC در مقایسه با نسل قبل، بیشتر خواهد بود.

آخرین گمانه‌نی‌ها و شایعات در رابطه با ال‌جی جی ۶ نشان می‌دهد که این مدل در شهر بارسلون در فردا به صورت رسمی معرفی خواهد شد و این گوشی از ۲ مارس تا ۱۰ مارس، پیش‌فروش خواهد شد. هم‌چنین، گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی در ۱۰ مارس به صورت گسترده در بازارهای مختلف در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: Softpedia